• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • AnneiLund

Låååååååååååååna!!!!!
    Vi kan se den hemma hos mig isåfall, vi kan ju dra ihop ett gäng???? Anja, se den igen kanske?

ingenjörsbruden skrev 2008-04-02 11:06:52 följande:
    Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-02 11:01:39 följande:
    Skiva att låna????
  • Anja 19 juli 2008

jag kan ej bränna ut, har inte den finessen i min dator... eller jo det ska gå men det GÅR inte... fniss

men om någon av er har msn så kan jag skicka över den

• ingenjörsbruden

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-02 13:26:55 följande:

jag kan ej bränna ut, har inte den finessen i min dator... eller jo det ska gå men det GÅR inte... fnissmen om någon av er har msn så kan jag skicka över den
    har inte msn...... *snyft*
  • Embo81

Tjing brudar!

Såg oxå 27 dresses i helgen, faktiskt mathias som föreslog av vi skulle kolla på den!?! Så det var bara att krypa upp i soffan och mysa.
    Hur går det med ert parfymletande? Hittar ni någon god doft?

Fick ett av våra inbjudningkort i retur med posten idag, stod att de inte hittat någon med de namnet på den adressen...jaha, vad gör man då? Han som skulle ha inbjudan ha den adressen jag skrev enligt eniro...

• Embo81

Anja!
    Såg att du skrivit på godisbuffe-tråden, har du fattat hur man beställer från prinsen? Går det att göra som privatperson?

Och en fråga till till dej, hur går det med menskoppen, fungerar det? Funderar lite på att skaffa en, men vill ju vet att det fungera först!

• Anja 19 juli 2008

Embo81

Har inte kollat eller testat att beställa från godisprinsen... hoppas verkligen att man kan det...finns det inget "kontakta oss" på sidan så man kan fråga?

Menskoppen kan jag inte testa förrän om typ 2,5 vecka men jag lovar att rapportera...

Har dock provat den och anpassat den (genom att klippa av en bit av själv tappen nertill, den man ska dra ut den med, den får ju ej reta/kännas) och jag kan säga att jag blev positivt överraskad. Den känns inte alls... Lätt att sätta in och SVÅR att dra ut, dvs den sitter ju med vakuum vilket är betryggande för hur full den än blir kan den lixom inte glida ut *asg*

Utan man måste klämma till på den för att vakuumet ska släppa o då får man lätt ut den... Känns skitsmidigt så jag hoppas det funkar...

Den sitter ju verkligen på ett sånt sätt att den inte kan glipa nånstans lixom, så att läckage och sånt tror jag inte man behöver oroa sig för

Det återstår att se... Lovar att berätta allt sen

• Anja 19 juli 2008

Vete sjutton hur man ska göra för att hitta någon då...

har ni hans mobilnummer?? Sök på lite olika sätt... fast det har du kanske gjort!

Var någon här inne på bt som rekommenderade en annan sida (en fulingsida) som hon kallade det...

Den sidan hittar tydligen även folk med skyddade nummer för den tar sina uppgifter från såna ställen på nätet och överhuvudtaget såna ställen som delar ut reklam, som folk beställer grejor på och där folk registrerar sig m adress av olika anledningar...

Sök på BT... jag minns verkligen inte vad sidan hette eller vad det var för tråd... sorry

• Embo81

Jag kollade runt lite på prinsens hemsida, men blev inte riktigt klok på hur det fungerar.

Haha, ska bli intressant att höra hur det går med koppen. Vad kostade den?

• Anja 19 juli 2008

Den kostade 290 kr har jag för mig

• Anja 19 juli 2008

m tanke på att man aldrig (förhoppningsvis) behöver köpa bindor o tamponger igen och att den har en hållbarhet på 10 år så sparar man MYCKET pengar för att itne tala om att man sparar miljön

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4