• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • AnneiLund

det är ju jävligt atfå inbrott när det än händer men på nyårsafton...
    Come on!!!!!
    Got nytt jävla år!!!! Liksom.....
    Fröken Planera skrev 2008-03-31 19:54:35 följande:

Jag ska kolla klänningen sen, men jag tror jag vet vilken det är. Den är snygg. Jo du, vi hade inbrott på nyårsnatten. Vi kom hem efter att ha varit borta i 1,5 vecka hos våra familjer i Blekinge. Du kan tro att man inte hade några problem med att hålla sig för skratt när man kom in i den rensade lägenheten. Dom visste exakt vad som var värdefullt!! Det värsta var nog att de tagit pojkens saker som han sparat ihop pengar till själv., elscooter, bärbar DVD och sånt där. Idioterna hade t om slitit ner 42 tums tv från väggen, så att hållaren gick sönder. Hur tog dina föräldrar det? Många tycker ju det är jobbigt att bo kvar efteråt, me jag blev bara förbannad för att de förstört min semester!!
  • AnneiLund

Snygg klänning, vacker i sin enkelhet!!! Mkt fin!

Embo81 skrev 2008-03-31 19:49:18 följande:
    GabbyNä, har inte satt inte om mathias skulle få för sig att kolla i galleriet. Kolla på www.nixa.se bröllop, klänningar med släp, andra raden andra klänningen. Ska in och prova i veckan,s en ska den nog sys in lite, är såklart mitt emellan två storlekar. 36an gick inte att knäppa uppe vid skulderbladen och 38 sitter lite löst..Läste att ni hade haft inbrott skittråkigt. Mina föräldra hade inbrott i helgen, med vi satt óch planerade bröllopet som mest..
  • Embo81

Tack! Kände så himla rätt när jag provade den första gången!

• AnneiLund

Känns det rätt så är det rätt!!!!!
    Gud kan det inte bli sommar snaaart?

Embo81 skrev 2008-03-31 20:10:42 följande:
    Tack! Kände så himla rätt när jag provade den första gången!
  • Anja 19 juli 2008

Neeeej det får VERKLIGEN INTE bli sommar än...

jag har typ 10 kilo kvar, minst... Gaaaahhhh... och en massa PLANERING ohc så måste vi spara ihop minst 10.000 till!!!!

• NEoMA

Håller med! Sitter i exakt samma situation :-P

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-03-31 20:18:58 följande:

Neeeej det får VERKLIGEN INTE bli sommar än...jag har typ 10 kilo kvar, minst... Gaaaahhhh... och en massa PLANERING ohc så måste vi spara ihop minst 10.000 till!!!!
  • Embo81

Håller med Anne! Haha...lätt för mig att säga som inte ska gifta mig förrän i augusti, en hel evighet dit!

• AnneiLund

Sommar sommar sommaaaaaar

89 dagar kvar tills mitt bröllop...
    H AH AH HA
    Hör ni...MITT bröllop!!!!!
    Asgarv!!!

• AnneiLund

Vet ni...
    Man borde fan öppna en bröllopsaffär....tänk så mkt kul, tänk att träffa alla blivande brudar och liksom glädjas med dom!!!!
    Ibland spyr jag på mina gubbar i slips...visst pengarna är bra....men det handlar lite väl mkt om dom kan jag ibland tycka...ska bli så JÄVLA sköööööönt att resa bort i en mååååånad!

• AnneiLund

Gaaaahhhhhhh
    ÅÅÅÅÅÅÅ
    MMMMMMMM
    Programledaren Karin på TV 3 är så JÄVLA SMAL!!!
    Rätt snygg e hon också!!!!
    Hmpf....

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4