• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • Fröken Planera

Embo, jag såg din Älskling ifrack. Stiligt!!! Men vad konstig han såg ut i anskiktet..haha

• Anja 19 juli 2008

Någon annan här inne som har lust att åka ut till Stoff och stil (Svågertorp) någon dag och kolla på mönster, sygrejor, tyger, fniss...

Jag ska ju sy västarna till pojkarna och till Daniel har jag bestämt... Och inte en enda tygaffär i Lund har brokadtyg... Så trist!

Däremot vet jag att jag såg det på stoff o stil, den butiken är ju så stoooor och nice Någon som har lust, hihi...

• Embo81

Uppdatering...igen

VÅR EGEN MÖHIPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har kollat över vilka som kan och fått ihop det till följande:

17/5 kan
    Labbråttan
    Ingengörsbruden
    Fröken planera
    Embo81
    Anja
    AnneiLund (kan en stund...hihi, det rimmade ju!)
    Flamora
    NEoMA

Jaha och nu till nästa stora fråga, vad och var?

• Embo81

Jättejättejättefin! Likadan som jag ska ha! Var har du köpt din?

Fysio skrev 2008-04-08 19:40:08 följande:
    I dag har vi varit ute vid festlokalen och planerat mat, dukning, tidsschema och lite annat... börjar ju kännas som att det här faktiskt är på riktigt.... =)Sen har jag hämtat min ring idag också... blingbling i vitguld.... bild finns i mitt galleri.... känns kanon!!!
  • Embo81

Visst e han fin! * och jag e stolt som en tupp*

Fröken Planera skrev 2008-04-08 21:29:07 följande:

Embo, jag såg din Älskling ifrack. Stiligt!!! Men vad konstig han såg ut i anskiktet..haha
  • labbråttan83

Hej!
    Jag har precis bokat möte till festlokalen då vi ska gå igenom och bestämma allt! Känns verklien som det är mer på riktigt nu, som Fysio skrev!

Har även beställt en cake topper igår, väldigt söt:
    www.kakburken.se/product_info.php

Det var lite klurigt att hitta någon utan slöja och låååång klänning som jag ju inte ska ha... inte för att det ser ut som mig i alla fall ha ha

• labbråttan83

Middag blir svårt att ha hemma hos mig eftersom vi bor i en liten tvåa...

Recept har jag i massor så jag ska försöka tänka till ordentligt... Vad kul att så många kunde till slut!

Nu tänker jag bara på efterrätter som är goda och lätta att göra till många och blev väldigt sugen på vitchoklad pannakotta med hallonröra till...Mmmmmm...

• Embo81

Den var jättesöt! Letar oxå efter en fin, men känner inte för att betala närmar 500 kr som många av dem kostar!

labbråttan83 skrev 2008-04-09 11:22:17 följande:
    Hej! Jag har precis bokat möte till festlokalen då vi ska gå igenom och bestämma allt! Känns verklien som det är mer på riktigt nu, som Fysio skrev! Har även beställt en cake topper igår, väldigt söt: www.kakburken.se/product_info.phpDet var lite klurigt att hitta någon utan slöja och låååång klänning som jag ju inte ska ha... inte för att det ser ut som mig i alla fall ha ha
  • ingenjörsbruden
    Embo81 skrev 2008-04-09 10:57:46 följande:
    Ingengörsbruden
    *hahahaha* Nog för att jag skubbar lite på jobbet nu....men nedskrivning till ingengör..... *hihihihi*

Anja:

Jag har tänkt åka till Stoff o stil någon helg....kalendern är dock fulltecknad ett par v fram....den 26/4 är dock ledig, kan du då eller det är för sent då?
  • Embo81

Uppdatering...igen

Oj, förlåt ingenJörsbruden!
    VÅR EGEN MÖHIPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har kollat över vilka som kan och fått ihop det till följande:

17/5 kan
    Labbråttan
    Ingenjörsbruden
    Fröken planera
    Embo81
    Anja
    AnneiLund (kan en stund...hihi, det rimmade ju!)
    Flamora
    NEoMA

Jaha och nu till nästa stora fråga, vad och

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4