• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Hej allihop

Nu är det inte långt kvar till den stora dagen!

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop.

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
  • labbråttan83

Vi kommer undan väldigt billigt, 0 kr för att anlita min m2bs syster som är hobbyfotograf.... )
    Hon har tom haft konstutställningar med foto/målningar så ibland har man riktig tur. Hi hi

• Embo81

VÅR EGEN MÖHIPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Har kollat över vilka som kan och fått ihop det till följande:

17/5 kan
    Labbråttan
    Ingengörsbruden
    Fröken planera (med god vilja skulle det fungera ;))
    Embo81
    Anja (nästan alla helger utom 31/5 fungerade)

Har jag missat någon? Vet inte om AnneiLund, NEoMA och Fysio vill/kan den dagen? Har säkert missat någon -sorry, ta det inte persoligt!

• Flamora

Jag kan kanske oxå den 17:e. Inte säkert för min sambo fyller år den 15:e. Beror på om han tänkt ha kalas... Ska kolla upp det.

• AnneiLund

WOW, tack för länken och tipset!!!!

Embo81 skrev 2008-04-08 15:02:46 följande:
    Kolla vilka fantastiska buketter och dukningar!www.blomdekor.se/
  • AnneiLund

Jag har barnen den helgen men skulle nog kunna vara med en liten stund, om vi ska käka ihop eller så.... Alltid nått ju!

Embo81 skrev 2008-04-08 13:16:33 följande:
    VÅR EGEN MÖHIPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Har kollat över vilka som kan och fått ihop det till följande:17/5 kanLabbråttanIngengörsbrudenFröken planera (med god vilja skulle det fungera ;))Embo81Anja (nästan alla helger utom 31/5 fungerade)Har jag missat någon? Vet inte om AnneiLund, NEoMA och Fysio vill/kan den dagen? Har säkert missat någon -sorry, ta det inte persoligt!
  • NEoMA

Jag skall kolla kalendern

Embo81 skrev 2008-04-08 13:16:33 följande:
    VÅR EGEN MÖHIPPA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Har kollat över vilka som kan och fått ihop det till följande:17/5 kanLabbråttanIngengörsbrudenFröken planera (med god vilja skulle det fungera ;))Embo81Anja (nästan alla helger utom 31/5 fungerade)Har jag missat någon? Vet inte om AnneiLund, NEoMA och Fysio vill/kan den dagen? Har säkert missat någon -sorry, ta det inte persoligt!
  • Anja 19 juli 2008

Den 17 maj funkar bra för mig...

Anne, dina barn är STOOOORA , klart du kan vara med ett tag, hihi... fattar såklart att du vill vara med dem när de är hos dig... Jag kan helgen innan oxå! Alltså 10 maj!

Någon annan som kan då? (för då är du barnledig va Anne?)

• Anja 19 juli 2008

Jag fick två parfymprover idag... besviken

Viktor och Rolfs flowerbomb, urk... påminde om Escadas magnetism (har jag för mig att det är) INTE god... luktar sött som sitter i en gammal yllekofta! fattar inte vad det är för doft som ger mig yllekofta associationer, men inte är det gott!

och så Vera Wangs Pink touch eller nåt annat med pink *asg* och eftersom jag ÄLSKAR hennes Princess så hade jag höga förväntningar.

Den är mer damig än princess ohc luktar liljekonvaljer men är inte alls något för mig. Den är för, hmmm, DAMIG helt enkelt, lite för chic... inte sådär förföriskt fruktig lixom

• Fröken Planera

Anja, inte luktar väl Escadas Magnetism yllekofta! Den luktar ju jätte gott!!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4