Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4
Så bra att du tar tag i saker, Anja!
Så bra att du tar tag i saker, Anja!
Jag tycker att det är jättefina. Eftersom de är i den färgen blir det inte tuttinuttigt, tycker jag. Hade kanske sett "gulligare" ut med rosa eller så.
Jag kan kanske oxå den 17:e. Inte säkert för min sambo fyller år den 15:e. Beror på om han tänkt ha kalas... Ska kolla upp det.
Oj vad ni är igång å planerar inför den 17/5. KUL!! Hoppas jag kan hänga på. Min sambo har ännu inte bestämt sig för när han ska ha kalas, suck!
Haha, jodå. Jag har berättat för honom. Problemet är att hans syster fyller år den 20/5 och att det är Eurovision Song Contest den 24/5 och då har vi bjudit hem kompisar.. Försöker just nu att få honom att ha kalas en söndag eller en vardag
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-12 19:02:43 följande:
Tjohooo! Kalaset blev söndagen den 18:e så jag kan va med den 17:e
Åh, vad kul det ska bli! Jag bakar gärna mina specialare till middagen: pestobullar. Jag tycker att de är supergoda. Eller ni kanske redan har bestämt vad det ska vara till kycklingen? Precis som Embo orkade jag inte leta upp vad ni sagt
Mmmm, vad gott det låter! Då passar ju pestobullar utmärkt till
Hår först och sen smink. Har en provuppsättningsbild i mitt galleri, men jag är int helt nöjd. Vill ha lite "mjukare" lockar och några lockar som hänger ner.
Tack, Anja. Din uppsättning är oxå jättefin. Så stilrent på nåt sätt. Du kommer att bli såå snygg!
Anja 19 juli 2008 skrev 2008-04-23 22:15:27 följande: