Inlägg från: Flamora |Visa alla inlägg
  • Flamora

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Labbråttan: Såg nu i ditt galleri att det var samma örhängen Har du halsbandet oxå. Fina ringarna är! Och häftiga placeringskort.

• Flamora

Ja, jag kände att det blev för mycket med halsbandet. Det var ju så stort. Om det hade varit i samma storlek som örhängena eller bara lite större så hade det nog blivit finare.

labbråttan83 skrev 2008-06-09 07:39:52 följande:
    Tack tack Jepp, jag har halsbandet också men vet inte om det blir för mycket att ha på det också...? Kan vara julgransvarning
  • Flamora

Ja, det stämmer. Så GÖTT att du får byta

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-06-09 14:07:27 följande:

flamorakvickt nu... det är snäppet större diamanter du har va???Alltså 2.14 ct. Du har 14 st briljantslipade diamanter på 0.02 ct styck
  • Flamora

Kul att du oxå valt Art of flowers, Anja. Nyfiken på hur det har gått idag.

Vad roligt med en ung, modern präst, Embo. Vi har fortfarande inte fått reda på vilken präst vi ska ha. Hoppas d inte e nån gammal stofil..

Det låter ju urhäftigt med ringarna, Gabbi. Kör på det. Nu får binda fast dom ordentligt så att de inte lossnar. OCh öva nån gång innan så att han kastar rätt och inte i huvudet på dig

• Flamora

Labbråttan: Typiskt att du gick och trillade just nu. Tur klänningen täcker.

Anne: Vad trist! Själv kan man inte förstå att man kan prioritera bort en nära väns bröllop, men alla tänker tydligen inte som vi Tyvärr visar det sig väl oftast vem ens riktiga vänner är vid såna här tillfällen...

Kommer va konstigt utan dig på kvällarna, Anja. Men jag förstår Daniel...

• Flamora

Hej på er!

Tänkte passa på att önska Labbråttan och Fysio ett stort lycka till imorgon. Hoppas att er dag blir så underbar som man hoppas på! Och självklart vill vi höra ALLT sen.

Embo: Jag hörde att du träffat min kollega på jobbet. Världen e liten

Hedebris: Va nu inte så hemlig. Berätta vad du har gjort!

• Flamora

Hej alla!

Fint väder idag för alla som gifter sig

Hade en hektisk morgon. Fick i uppgift att få ner sambon till bageriet 10.15 och där väntade hela gänget på att ta med honom ut på svensexa. Vi vaknade alldeles för tigigt så jag fick hitta på alla möjliga ursäkter för att inte äta frukost, men d gick bra. Kvart över tio skickade jag ner en ovetandes sambo för att köpa frallor Tyvärr gick han ner i mysbyxor, ful t-shirt och inga boxer!!! Fick snabbt packa ner lite kläder till honom och sen kom en av killarna hit och hämtade hans saker. Han hade tydligen sett helt paff ut när de sprang fram ur bageriets kök, haha! Trodde aldrig vi skulle lyckas lura honom. Hoppa att de får en kul dag!

• Flamora

Hur var danskursen, ni som va där igår?

• Flamora

Låter ju bra. Man ska kanske inte gnälla över att man måste nyta danspartner då...

• Flamora

Gokväll tjejer!

Anja: Vad du har underbara vänner! Låter som en helt fantastisk dag. Min sambo är oxå mycket nöjd med svensexan

Labbråttan: Gratulerar! Så bra att dagen blev lyckad. Blir nyfiken på vad som hände innan kl 12...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4