Inlägg från: Flamora |Visa alla inlägg
  • Flamora

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Jag håller med Hedebris, inte för dyrt. 18.10 var tidigt. Vet faktiskt inte om jag hinner till dess. Ska kolla upp när jag kan vara i Lund.

• Flamora

Japp, 18.10 och 20.30 går den den 5/6... Attans! Jag kan vara i Lund TIDIGAST 17.40, om allt går som det ska med tåg och så... Vill ju gärna se filmen

• Flamora

Haha, låter perfekt

Ja, räkna med mig på bion, jag får lösa det Jag har en kompis som nog oxå ville med. Hon heter aln81 här och gifter sig i augusti. Har bett henne skriva här att hon vill med, men d har hon nog inte gjort än...

• Flamora

Ja, tiden går fort. 10 år sen jag gick ut högstadiet i år... Man börjar bli gammal

• Flamora

Min mormor brukar alltid säga att det är inte så farligt att bli gammal om man tänker på alternativet. Hon e klok, hon

• Flamora

Haha, det e sant! Vad tråkigt de hade varit

Jag gick i Arlöv, Jen82.

Embo81 skrev 2008-05-28 18:56:10 följande:
    Ja, tänkt om vi ffa hade varit 17, då hade vi ju inte kunnat planera bröllop för fullt!
  • Flamora

Har alla era osat nu? Vi har fyra kvar (Kristoffers moster och morbror med repektive) De kompisar som ska gifta sig nästa sommar som jag trodde inte hade osat, hade visst skrivit ett meddelande till oss här på bt direkt när de fick inbjudan. Hadde glömt det, oops! Kristoffer ringde dem och frågade om inbjudan kommit fram och hon tyckte vi var vimsiga De hade ju svarat allra först, haha.

Vi är iaf 76 st nu och kan alltså bli 80!

• Flamora

Torsdagen den 5/6. Om man inte hinner till bion kl 18.10, så kan man komma och äta vid 20-tiden.

Anettan73 skrev 2008-05-28 20:23:13 följande:
    Jag har inte hunnit kolla om det är ok. Det var nu på torsdag... Vilken tid då??? Tobbe e ju inte hemma förens kl 1715 cA.
  • Flamora

Vad häftigt med barn som är födda samma dag. Vad är oddsen liksom??

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4