Inlägg från: Flamora |Visa alla inlägg
  • Flamora

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Ja, precis vad jag tänkte Det blir nog smidigast.

Nu ska jag iväg till Nova.

Hörs senare!

• Flamora

Det ser jättemysigt ut Gabbi!

Det var INTE lätt att hitta underkläder, suck! Blev en BH, men inte mer. Och den lämnar jag säkert tillbaka sen för jag kommer inte hitta några trosor som passar bra till.. Bläää. Får bli en runda till imorgon. Vill ju SOLA!!
    Blev ett par örhängen iaf. Känner mig nöjd med dem. Lagt in bild i galleriet.

• Flamora

Tackar

Ja, d e fint med höga klackar. Men dina fötter kommer må betydligt bättre än mina
    Låter väldigt myttigt. själv sitter jag och mumsar i mig resterna av bio-godiset.

Fröken Planera skrev 2008-06-06 19:33:44 följande:

Wow Flamora!!! Snygga örhängen!!! Passade på att titta lite extra i ditt galleri. Blev vansinnigt avis på dina högklackade skor!!! Jag vill ju åxå ha sååå höga klackar, Jäkla klänning som var för kort!!!Nu ska jag lägga mig i badet och njuta av att mitt hem äntligen är städat!!!Imorgon är det jogging, viktväktarna och sen picknick på Källbybadet!!!
  • Flamora

Haha, ja det stämmer, min förlovningsring e 4 mm

• Flamora

ÅHHHH! Var har ni köpt underkläder??? Hittar ingenting nånstans. Finns inte min storlek kvar av de jag har hittat som är fina

• Flamora

Åh, en till som e ute i sista stund. Allt är ju slut, snyft! Jag har varit på Lindex, Change, Triumf, Twilfit, KappAhl, HM osv både på Nova, Burlöv Center och i Lind city.
    HAr köpt en BH i en modell, som jag visserligen tycker är jättefin, sen har jag köpt trosor och strumpebandshållare i en annan modell. Det är samma färg men inte samma mönster på spetsen och jag e petig med sånt. Köpte öndå så att jag iaf har nåt. Kan ju lämna tillbakak allt utom trosorna om jag hittar nåt annat. Suck!
    Måste åka till Kvinnligt under nån dag i veckan.

• Flamora

Haha, ja du har ju lite mer tid på dig.

Anja: Dina stay ups, var det såna som inte sitter uppe utan strumpeband eller? För jag provade mina stay ups nu till strumpebandshållare och så, men det ser inte klokt ut. Jag har så tjocka lår att stay-upsen trycker in så det blir valkar. Väldigt sexig.. NOT! Dessutom är ju kanten så ful i nån beige/brun färg. Vill ha fin vit kant som din... Var kan man hitta såna?

• Flamora

Hrm, ja.. Jag har mailat henne på dreambride där Anja köpte sina och frågat om man kan beställa hos henne. De finns inte på hennes nätshop. Och så hittade jag ett par på sfq.se, men där var de slut så jag mailade och frågade om de kommer att få in. Hoppas på nån av dem.

• Flamora

Det låter jättebra, Anja. Hoppas hon svarar. Känns liksom meningslöst med snygga underkläder om man har värsta valkarna på låren

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4