Inlägg från: Flamora |Visa alla inlägg
  • Flamora

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Jag behöver en adress till lördag. Vet inte var vi ska vara mer än att det är i centrum

• Flamora

Åhhh, det var fullt på valskursen. Fick boka den 28/6 istället. Typiskt!

• Flamora

Anja: Vad spännande med klänningen! Jag längtar efter att få prova min igen. Ska dit i slutet av månaden och sy upp den för den är för lång. Än så länge hänger den i affären.

Jag tror oxå att det blir bra med valskurs lite närmre inpå. Det jag var mest orolig för är att man har så mycket annat för sig just då. Men så får det bli. Hoppas du får ledigt så vi kan valsa tillsammans

• Flamora

Anne: JAG är absolut säker på lördag!

Vad kul, Anja!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-13 14:48:14 följande:

flamoranu är vi oxå anmälda den dagen... DET SKA fixa sig m jobbet, så ÄR det bara
  • Flamora

Jag har inga sådana Jen, måste det vara dom? Det finns nya värmeljuhållare på IKEA som är fina. T ex Glimma 12 st för 15 kr eller Galej, 4 st för 9 kr. Vi har köpt Galej på fot, men de var lite dyrare ...

Jen82 skrev 2008-05-13 18:16:38 följande:
    Tjejer jag behöver lite hjälp..Jag var på Ikea för andra dagen på två veckor..De har inte kvar värmeljushållarna jag verkligen behöver..Någon av er som har någon extra kvar ? Som jag kan köpa av er..Hej heter dem o kostar på Ikea 2kr st.Tack
  • Flamora

Va fin klänning, Embo. Och vad BRUN du är, härligt mot det vita!

• Flamora

Håller på att baka pestobullar nu

Är vid centralen ca 16.40! Tåget kommer in 16.39. Ses!

• Flamora

Kan bara instämma. Tack för en supertrevlig kväll!

• Flamora

Tack för härliga bilder, Anja!

• Flamora

Vi ska på danskurs lördagen den 28/6 kl 14.15 (tror jag d va), studiefrämjandet.

På tal om träff m respektive sa K bara att "jag känner att jag inte har tid", kan vi ta det i augusti om vi måste gå? Hehe

Embo81 skrev 2008-05-19 17:58:59 följande:
    Vem var det som skulle gå på danskurs? Var? När?
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4