Inlägg från: Flamora |Visa alla inlägg
  • Flamora

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4

Italia går bra för mig!

• Flamora

Bion början 18.10

Vad bra om Fröken planera kan fixa tårta till Anja. Den låter hur god som helst

Nu ska jag iväg på AfricanPowerDance! Och dte var valskurs idag va? Ska bli spännande å höra hur det går.

• Flamora

Jag har ju ett sånt där halvapriset-kort... Haha, kanske bäst att vi alla hämtar ut samtidigt.

• Flamora

TACK! Jättesnällt av honom. Du kan ta med det på torsdag om det går bra. Hur mycket kostade det?

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-31 19:23:57 följande:

flamoraDaniel har köpt det vinet du ville ha, en BiB blev det. Ska jag ta med den på torsdag? Eller hur ska vi göra
  • Flamora

Billigt och bra Tar med pengar på torsdag!

Jag och min sambo har kort som man får gå på bio för halva priset tre gånger, mån-tors under sommaren. Jag tänkte använda mitt (om man kan fastän det e helgdag dagen efter) och Kristoffer vill låta dig använda hans eftersom ni (Daniel) var så snälla och fixade vi till oss. Vi kommer nog ändå inte att gå på bio tre gånger i sommar.

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-05-31 22:10:28 följande:

Flamora Är en 3-liters BiB och den kostade 110 kr.
  • Flamora

Anja: Just d, du ska ju inte med på bion!

Vi ska nog oxå ha Mendelssohns som ingångs och så vill jag ha All you need is love som utgångs Har inte pratat med kantorn än och vår präst har blivit sjuk så vi har ingen präst än... Hoppas de fixar en vikarie snart!

• Flamora

På tal om OSA så fick vi ringa de sista fyra (två par) och fråga. Då visar det sig att ingen av dem hade tänkt komma. KAn man inte ringa och meddela det då????? Blir galen!

Så nu blir vi 78 st med oss. 16 st har tackat nej. Nästan alla på K:s sida... Någon är för gammal och orkar inte, en hel familj är på resa hela juli, nån skulle göra nåt annat (??) och nån kunde inte skaffa barnvakt... De har 4 barn som är helvilda, så vi erbjöd dem inte att ta dem med sig

• Flamora

Oj, vad ni planerar och har er. Jag hänger på var det än blir Men det där med rökning... suck! HATAR cigarettrök, blääääää.

Hur många blir det på bion då?

• Flamora

Åh, vad härligt med pengar!

Embo: Jag förstår absolut att du reagerade på det där. Men som tidigare sagts, det är ju DU som ska gifta dig med honom Don´t worry, be happy....

Är det nån som har bokat biobiljetter nu?

• Flamora

Eller det var imorgon förresten. Är en dag före hela tiden... Men det är ju oxå "fredag" på torsdag

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 4