• lanovia 08

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Så har vi nått den fjärde tråden. Här samlas vi som gifter oss i september.
    Vi börjar bli många nu, välkomna alla som vill hänga på.

För att komma med i tråden i listan kopierar man den SENAST uppdaterade och skriver med sitt namn.

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)

15 September
    avil(Piteå)

20 September
    fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Synthetic
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-17 10:23
    För att komma med i listan skulle det stå och inget annat

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 11:33
    Försöker förtydliga detta: Alla nya som vill vara med på listan. Ni skall INTE kopiera denna listan som finns i TS. Kopiera den SENAST uppdaterade listan som finns i inläggen.

Om ni kopierar den i TS så tappar vi alla som har lagt till sig efter att tråden öppnades.

• Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
  • Snart fru Wennerström

nej inget pirr än .. om jag känner mig själv rätt kommer det samma dag, lr natten till

Moonlightshadow skrev 2008-07-31 10:50:46 följande:
    Nu är det bara 37 dagar kvar... börjar det pirra i magen? Det har det för mig i alla fall.. men det är ett härligt pirr
  • Snart fru Wennerström

hm, tyckte servett lät fint nog, bättre än näsduk som jag kallar det .. hihi..undrar också vart man kan få tag i det!

lanovia 08 skrev 2008-07-31 11:18:00 följande:

Jag får som små kallduschar ibland (fast trevliga sådana) då det bara slår: herregud P och jag skall verkligen gifta oss. Det är på riktigt. Vi kommer verkligen gå fram genom altargången om några veckor!!!Fattar ni egentligen vad det är ni sitter och planerar för. Erat underbara bröllop med er livskamrat!!!! Shit pommes vad häftigt!För oss går det bra just nu, får lite gjort hela tiden och jag känner mig inte stressad. Ikväll skall jag leta efter bra knästrumpbyxor (vill inte ha riktiga strumpbyxor då jag tror det blir alldeles för varmt). Också skall vi se om vi kan hitta servett till sambon att ha i bröstfickan och papper till omslaget på festhäftet. Är den någon mer som skall ha servett i bröstfickn (kan inte det fina namnet för det) vart har ni hittat det isåfall???
  • janedoe

aprilsolen: Nä jag vet, helt konstigt upplägg.... Känns lite bättre nu, fick tjänstledigt knappt 2 tim imorgon för att hinna förbereda lite innan mamma o syster dyker upp. Gött. :)

Jag ser fram emot den totalt avslappnade återhämtningen efter bröllopet! :D Tre veckor därefter med bara jag och Johan! Tjoo! :D

• Sanfor

Fick papper från kommunen nu om att allt är klart och bokat med vigsel :)

Har kommit ett steg längre i vigsel/festprogram. Resten får vi ta när OSA gått ut..

• MarryMe

Hej på er! Här är en till som ska gifta sig i September. Har dock inte hunnit göra jättemycket i planeringen då vi för bara knappt 2 veckor sen bestämde oss för att vi ska gifta oss. Men klänning och präst och kyrka är fixat iaf. Och det är väl det som är det viktigaste? Har bara lite krux med att hitta en festlokal. Men det läser sig väl det med..

• Kanelisen

En undran bara: hur många har ni bjudit och hur många blir ni?

Jag trodde vi hade bjudit för många (får bara plats 50 pers i kyrkans bänkar) men nu när OSA närmar sig visar det sig att vi "bara" blir ca 40 vuxna och 8 barn, varav 8 pers ingår i bröllopsföljet och alltså inte upptar någon kyrkbänksplats...nu börjar man ju nästan ångra att vi inte bjöd fler, usch! Känns som att bröllopet gick från medium till small nu...
    Ja jag vet, dagens i-landsproblem, men ändå.

• Fröken förväntan

lanovia 08 skrev 2008-07-31 11:18:00 följande:

Jag får som små kallduschar ibland (fast trevliga sådana) då det bara slår: herregud P och jag skall verkligen gifta oss. Det är på riktigt. Vi kommer verkligen gå fram genom altargången om några veckor!!!Fattar ni egentligen vad det är ni sitter och planerar för. Erat underbara bröllop med er livskamrat!!!! Shit pommes vad häftigt!För oss går det bra just nu, får lite gjort hela tiden och jag känner mig inte stressad. Ikväll skall jag leta efter bra knästrumpbyxor (vill inte ha riktiga strumpbyxor då jag tror det blir alldeles för varmt). Också skall vi se om vi kan hitta servett till sambon att ha i bröstfickan och papper till omslaget på festhäftet. Är den någon mer som skall ha servett i bröstfickn (kan inte det fina namnet för det) vart har ni hittat det isåfall???
    Här har det minsann börjat pirr... på ett bra sätt! Innan har det liksom kännt på låtsat på något sätt men nu börjar vi båda fatta att vi faktiska ska gifta oss om mindre än två månader. Gaaalet men roooligt!!!

Min m2b ska ha näsduk. Han hittade ett set med slips och näsduk där han köpte kostymen (en liten herrekipering i stan) men jag har sett näsdukar på bl.a. Dressman och massor på Slipsgossen om ni bor i närheten av den butiken.
  • Fröken förväntan
    MarryMe skrev 2008-07-31 18:18:08 följande:
    Hej på er! Här är en till som ska gifta sig i September. Har dock inte hunnit göra jättemycket i planeringen då vi för bara knappt 2 veckor sen bestämde oss för att vi ska gifta oss. Men klänning och präst och kyrka är fixat iaf. Och det är väl det som är det viktigaste? Har bara lite krux med att hitta en festlokal. Men det läser sig väl det med..
    Välkommen!
  • janedoe

..... och nu har jag lyckats bränna högerhandens pek- o långfinger på ugnsformen.. jättemycket alltså. I god tid till intensiv sömnad... Gaaaahhhh! Och ja, jag är högerhänt. Attans.

• Nova79

Varför finns jag inte med?!?. Någon som vet. Jag fanns med sist... Gifter oss 20 sept

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)