• lanovia 08

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Så har vi nått den fjärde tråden. Här samlas vi som gifter oss i september.
    Vi börjar bli många nu, välkomna alla som vill hänga på.

För att komma med i tråden i listan kopierar man den SENAST uppdaterade och skriver med sitt namn.

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)

15 September
    avil(Piteå)

20 September
    fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Synthetic
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-17 10:23
    För att komma med i listan skulle det stå och inget annat

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 11:33
    Försöker förtydliga detta: Alla nya som vill vara med på listan. Ni skall INTE kopiera denna listan som finns i TS. Kopiera den SENAST uppdaterade listan som finns i inläggen.

Om ni kopierar den i TS så tappar vi alla som har lagt till sig efter att tråden öppnades.

• Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
  • linil

lanovia 08 skrev 2008-05-25 17:50:27 följande:

Visst var det tidigt med hippa, men jag hade ju väntat mig det. Detta är ett gäng som gärna gör en egen hippa utöver den "riktiga". Och i det här fallet så är det studenter och en utav dem flyttar från stan nästa vecka. Så jag hade väntat mig något innan hon flyttade, även om jag inte trodde att det skulle bli igår, jag skulle ju på fest med jobbet!
    Vad kul att du blev så överraskad och det låter ju som du fick en bra hippa.
  • linil
    Kanelisen skrev 2008-05-25 19:51:10 följande:
    Kommer du inte få nån hippa skonie?Jag kommer nog få veta datumet på min, eftersom jag måste åka 60 mil till min gamla hemstad för att de ska kunna hippa mig där...men det gör mig inget, huvudsaken för mig är att jag får ha en mysig dag med mina härliga kompisar!
    Visst är det huvudsaken men det är roligt om man kan bli hippad utan att anar datumet tycker jag - lite läskigt med. jag är ju totalt kontrollfreak och vill veta när allt händer men innerst inne vill jag att de total överraskar mig.
  • linil

Brud från Finlnad skrev 2008-05-27 10:48:24 följande:

Hej och grattis allesamman!Vi gifter oss den 13 september och är lite oroliga för vädret. Kommer att ha bara axlar och funderar på att skaffa någonslags sjal. Ska ni ha sjal eller något över axlarna? Det kan ju vara ganska kallt i september...
    jag har också axelbandslöst. Fundera på att ha ngt för axlarna men inte bestämt mig för vad än.
  • lanovia 08

Jag skall ha en sjal, en jättefin efter mormor.

Igår hämtade jag min vigselring! Oh så fin!

• Skonie

Har alla ni som skickade in hindersprövningen runt 6-13 maj fått tillbaka eran? Jag börjar fundera på om den kommit bort eller nått.

Brud från Finlnad skrev 2008-05-27 10:48:24 följande:

Hej och grattis allesamman!Vi gifter oss den 13 september och är lite oroliga för vädret. Kommer att ha bara axlar och funderar på att skaffa någonslags sjal. Ska ni ha sjal eller något över axlarna? Det kan ju vara ganska kallt i september...
    Jag har tunna axelband på min klänning. Jag kommer inte planera för att ha något över axlarna. Skulle det bli kass väder får jag väl ta och panikköpa nått den veckan
  • avil

äckling-vi är i ayianapa.2 veckor.
    Vi har ingen musik alls då vi vigs borgeligt på flygplatsen.
    SEN i cypern ska vi bara ha vår låt-"se på mig" m jan Johanssen,
    under vigselcermonin

• Fröken förväntan
    Skonie skrev 2008-05-28 07:36:51 följande:
    Har alla ni som skickade in hindersprövningen runt 6-13 maj fått tillbaka eran? Jag börjar fundera på om den kommit bort eller nått.Brud från Finlnad skrev 2008-05-27 10:48:24 följande:Jag har tunna axelband på min klänning. Jag kommer inte planera för att ha något över axlarna. Skulle det bli kass väder får jag väl ta och panikköpa nått den veckan
    Ring och kolla med Skatteverket. Vår hindersprövning kom tillbaka efter en vecka.
  • avil

Jag har bara skrivit ut hindersprövningen,måste börja fylla i den,o skicka in den......

• Snart fru Wennerström

jag ska ha en cape som svärmora ska sticka .. (bild finns i galleriet, dock ska min vara vit)

linil skrev 2008-05-27 22:56:36 följande:
    Brud från Finlnad skrev 2008-05-27 10:48:24 följande:jag har också axelbandslöst. Fundera på att ha ngt för axlarna men inte bestämt mig för vad än.
  • Snart fru Wennerström

ohhhh, får man se?

lanovia 08 skrev 2008-05-28 07:35:33 följande:

Jag skall ha en sjal, en jättefin efter mormor.Igår hämtade jag min vigselring! Oh så fin!
Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)