• lanovia 08

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Så har vi nått den fjärde tråden. Här samlas vi som gifter oss i september.
    Vi börjar bli många nu, välkomna alla som vill hänga på.

För att komma med i tråden i listan kopierar man den SENAST uppdaterade och skriver med sitt namn.

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)

15 September
    avil(Piteå)

20 September
    fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Synthetic
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-17 10:23
    För att komma med i listan skulle det stå och inget annat

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 11:33
    Försöker förtydliga detta: Alla nya som vill vara med på listan. Ni skall INTE kopiera denna listan som finns i TS. Kopiera den SENAST uppdaterade listan som finns i inläggen.

Om ni kopierar den i TS så tappar vi alla som har lagt till sig efter att tråden öppnades.

• Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
  • äckling

Grattis till klänningen! Vet hur skönt det känns att bocka av just den. Fixade min för ett par dagar sedan. Vad blev det?

• matildaochniklas

Grattis!

Robina67 skrev 2008-05-26 23:09:29 följande:
    jag kan bocka av Brudklänning nu!!Hittade en på Blocket och jag var o provade den i kväll, och den satt som handsken! PUH!
  • avil

äckling-vad för märke på klänningen? beskriv!

robina-vill gärna veta vad din är för märke med!

• Robina67

det är en Nixa, med axelband och en liten dekorering som ser ut som små blad (?) under bysten, samma längst ner en kant på klänningen. Samt en underkjol till.. Jättefin faktiskt! Rätt storlek oxå - ibland ska man ha tur

• FoxyLoxy

Usch det märks att man inte har varit här inne på ett tag!! Vad alla har varit aktiva!

Vi fick skickat vår hindersprövning igår och fick inbjudningskorten i går oxå... så det blir till att pyssla lite i helgen för att kunna skicka ut dem i början på juni. Träffar frisör, fotograf och stråkkvartett i veckan.. nu börjar det verkligen röra på sig

Lanovia 08: Grattis till din möhippa!! Det lät som en riktigt trevlig hippa!!

Börjar bli nervös för min egen, har fått vinkar om att den är på gång. Gubbens vänner har även de satt igång och har spikat datum och händelser för hans svensexa, *fniss*
    Det är rätt kul och gå där hemma och se honom bli mer och mer nervös om vad som hända skall...

Inte långt kvar nu....

• lanovia 08

Ja här går det undan, vet knappt i vilken ände man skall börja svara på inlägg.

äckling skrev 2008-05-26 22:10:11 följande:
    Roligt att vi blir fler och fler! Välkomna till en aktiv tråd. Det är knappt man hänger med
  • lanovia 08

FoxyLoxy vad roligt att veta när svensexan blir av. Jag hoppas att jag kan lura sambon lika bra som han lurade mig.

Jag skall nog ta ett snack med sambons bror snart och se om han börjat fundera på den ännu. Jag ser helst att det blir han och min bror (de som är bestmen) som håller i det. Av den enkla anledningen att jag inte litar helt på alla hans vänner. De är jättesjyssta och trevliga men jag är faktiskt lite orolig för vad som skulle hända om det bara var grabbgänget som skulle hålla i den.
    Bara jag som känner lite oro inför svensexan?

har ialla fall kommit fram till att jag inte tänker bry mig om det blir strippa. Jag gillar inte strippor och tyckte ett tag att om du får en strippa så får du minsann gå därifrån. Men nu har jag insett att det räcker för mig att veta att han absolut inte vill ha en strippa och bara tycker det skulle vara löjligt och äckligt. Det är helt enkelt för mycket begärt från mitt håll att han bara skall dissa kompisarnas planering och gå därifrån, tycker jag.

• lanovia 08

Visst är jag!

matildaochniklas skrev 2008-05-26 23:06:45 följande:
    Du är allt bra omtänksam du lanovia 08 skrev 2008-05-26 23:03:55 följande:
  • lanovia 08

Vilken underbar tur!! Grattis!

Robina67 skrev 2008-05-27 08:02:06 följande:
    det är en Nixa, med axelband och en liten dekorering som ser ut som små blad (?) under bysten, samma längst ner en kant på klänningen. Samt en underkjol till.. Jättefin faktiskt! Rätt storlek oxå - ibland ska man ha tur
  • Ankan80

Min M2B har exakt samma inställning till strippor, så jag är inte ett dugg orolig för det.
    Han har nog tom hotat med att de inte får komma på bröllopet om det blir så
    Det kommer också bli vår bestman som skall fixa svensexan så jag tror det kommer bli bra
    Har också kompisar som säkert skulle vilja ha strippor, men det är för att DE vill. Men hallå, det skall ju vara brudgummens dag. *suck*

lanovia 08 skrev 2008-05-27 08:39:58 följande:

FoxyLoxy vad roligt att veta när svensexan blir av. Jag hoppas att jag kan lura sambon lika bra som han lurade mig.Jag skall nog ta ett snack med sambons bror snart och se om han börjat fundera på den ännu. Jag ser helst att det blir han och min bror (de som är bestmen) som håller i det. Av den enkla anledningen att jag inte litar helt på alla hans vänner. De är jättesjyssta och trevliga men jag är faktiskt lite orolig för vad som skulle hända om det bara var grabbgänget som skulle hålla i den. Bara jag som känner lite oro inför svensexan?har ialla fall kommit fram till att jag inte tänker bry mig om det blir strippa. Jag gillar inte strippor och tyckte ett tag att om du får en strippa så får du minsann gå därifrån. Men nu har jag insett att det räcker för mig att veta att han absolut inte vill ha en strippa och bara tycker det skulle vara löjligt och äckligt. Det är helt enkelt för mycket begärt från mitt håll att han bara skall dissa kompisarnas planering och gå därifrån, tycker jag.
Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)