• lanovia 08

SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)

Så har vi nått den fjärde tråden. Här samlas vi som gifter oss i september.
    Vi börjar bli många nu, välkomna alla som vill hänga på.

För att komma med i tråden i listan kopierar man den SENAST uppdaterade och skriver med sitt namn.

6 September
    Tutik och Prasart(Växjö)
    snart fru wennerström (Gävle/Njutånger)
    Ickaflicka (Nyköping)
    fyffy (Stockholm Sundbyberg)
    lanovia 08 (Göteborg/Fjällbacka)
    moonlightshadow (Gävle/Åland)
    kexxet (Göteborg)
    viva forever (Simrishamn)
    snö vit (Karlskrona)
    Schükano (Göteborg/Kalmar)
    Helena Johansson (Stockholm)
    matildaochniklas (Eskilstuna)
    Ankan80 (Höganäs)
    Kärlek08 (Gävle)
    förväntansfullbrud (Stockholm)
    Dottertrotter (Växjö)
    Annas bröllop 2008 (Österbotten)
    Bride2be2008 (Sthlm)
    Ullrika (Stockholm)
    magnolian (Helsingborg)
    Pienaar(Stockholm)
    BrudSeptember2008(Skövde)
    CeciliaLundh (Göteborg)
    Siris (Göteborg)
    mmmalurk (västerås)

13 September
    aprilsolen (Stockholm /Ängelholm)
    snart höstbrud (Stora Sundby)
    Skonie (Linköping)
    Liini86 (Stockholm)
    FoxyLoxy (Malmö)
    jolare (Stockholm)
    Olijara (Vadstena/Motala)
    crazy 4 u (Trollhättan)
    Ajjse (Kungsbacka)
    strommis (Lycksele)
    vosmal (Stockholm)

15 September
    avil(Piteå)

20 September
    fröken förväntan (Linköping/Sandvik - Fegen)
    Gumman 81 ( Vellinge)
    Mrs Love (Surahammar)
    Nomea (Umeå)
    Kanelisen (Vadstena)
    Lycklig jag (Stockholm)
    Synthetic
    Lillsnufflan (Katrineholm)
    Robina67 (Stockholm)
    Linil (Linköping)
    äckling (Varberg)
    ugla (Småland)

22september
    avil (piteå)

27 September
    Höstbrud 2008 (Göteborg/Luleå)
    Humlis (Falun)
    Troll1 (Göteborg)
    gottelina (Hässleholm)
    Lunacy (Storuman)
    Big Smile (Stockholm)
    ditte1 (Östersund)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-17 10:23
    För att komma med i listan skulle det stå och inget annat

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-19 11:33
    Försöker förtydliga detta: Alla nya som vill vara med på listan. Ni skall INTE kopiera denna listan som finns i TS. Kopiera den SENAST uppdaterade listan som finns i inläggen.

Om ni kopierar den i TS så tappar vi alla som har lagt till sig efter att tråden öppnades.

• Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)
  • linil

Snart fru Wennerström skrev 2008-05-21 21:37:35 följande:

ja.. från calligraphen.. fanns massa nytt där nu, var ett tag sen jag var in där.. fanns till och med en vägskylt, där det stod typ " kalle & annica's bröllop 6km".. *hihi^^
    Hihi vad roligt!
  • Fröken förväntan

Vi fick tillbaka hindersprövningen idag. Trodde inte att det skulle gå så snabbt! Det var på håret. Den är giltig till den 20/9...vårt vigseldatum

• Kärlek08

fick också tillbaka hindersprövningen idag. Vi får gifta oss! det tackar vi för.

Har nu frågat våra kompisars lilla tjej om hon vill vara näbb, om sonen kan vara med hennes barnvakt (de blir hämtade vid nio) och om vår kompis kan binda buketten. Dessutom frågade jag en annan kompis om hon ville sjunga i kyrkan. Fick JA på alla punkter! KUL!

Sedan var det dilemmat med tärna. Ringde min andra på listan och förklarade läget, hon tyckte att just det inte var något problem men däremot är hon inte heller i form, deprimerad hon med. Men, hon tackade iaf ja men kunde inte lova superengagemang... suck. det här med tärna känns tokigt, jag vill ju inte tvinga ngn ju. Känns som om jag inte har några nära vänner just nu

• Fröken förväntan
    Kärlek08 skrev 2008-05-23 21:14:18 följande:
    fick också tillbaka hindersprövningen idag. Vi får gifta oss! det tackar vi för. Har nu frågat våra kompisars lilla tjej om hon vill vara näbb, om sonen kan vara med hennes barnvakt (de blir hämtade vid nio) och om vår kompis kan binda buketten. Dessutom frågade jag en annan kompis om hon ville sjunga i kyrkan. Fick JA på alla punkter! KUL! Sedan var det dilemmat med tärna. Ringde min andra på listan och förklarade läget, hon tyckte att just det inte var något problem men däremot är hon inte heller i form, deprimerad hon med. Men, hon tackade iaf ja men kunde inte lova superengagemang... suck. det här med tärna känns tokigt, jag vill ju inte tvinga ngn ju. Känns som om jag inte har några nära vänner just nu
    Jag kan vara tärna
    Nej, men vad kul att du fick många japå andra frågor i alla fall. Jag har precis fått nej av min solist-kompis. Hon ska i och för sig vara Toastmadame och så är hon så rädd för att börja gråta vid vigseln så jag förstår henne. Det finns en viss risk att jag skulle börja lipa också om HON skulle sjunga. Så nu är det solistjakt som gäller. Hmmmm...

Du ska inte skippa tärna då? Kanske dina två tänkta tärnor kan vara med dig under dagen ändå, som s"ällskapsdamer" mer? Så blir det inte så stort engageman men så kan ni ändå ha trevligt tillsammans på dagen? Eller känns det jätteviktigt? Din blivande kanske ska ha en bestman? Det är så svårt att komma med råd när man inte känner till situationen helt och hållet. Men en uppmuntrans-kram kan jag skicka i alla fall! Kram
  • Kärlek08

Tack fröken förväntan, det var nog mest kramen jag behövde

Nä, min blivande ska inte ha någon bestman och ärligt talat jag struntar i tärna om de inte orkar. Min nya tärna var mest orolig för att arrangera möhippa för hon visste inte om hon kunde göra det till 100 % och hon ville att det skulle bli bra. Men, herregud, jag kräver väl ingen möhippa även om det naturligtvis skulle vara roligt. Men inte lägger jag mig i eller har åsikter om hur en eventuell möhippa ska utformas...

• Ullrika

Min pappa har lovat att sjuna under själva vigseln, nu gäller det bara att komma överens om vad han skall sjunga.

• Ullrika

Fyffy vilka snygga inbjudningar.

• Snart fru Wennerström

oj va speciellt att din pappa skall sjunga, men va kul .. varken jag eller min pappa skulle klara det, dels för att båda han och jag gråter för minsta lilla, vi kommer vara dem största lipsillarna bland alla, men också för att jag inte skulle vilja höra han sjunga .. haha det skulle INTE låta bra

Ullrika skrev 2008-05-24 11:27:48 följande:
    Min pappa har lovat att sjuna under själva vigseln, nu gäller det bara att komma överens om vad han skall sjunga.
  • avil

Jag känner mig GLAD!!
    Har varit o fixat örhängen o armband till ett pärlhalsband som jag har.KUL
    Även hittat en shaper som håller in magen,o BH.Fin men DYR! 669 kr,men den satt hyfsat bra! snygga axelband med blommor......som även går ta bort.
    kanske köper trosor som matchar sen...

O beställt RING! Känner mig jättenöjd. en klassisk alliansring med 5 diamanter på rad på 0,30 carat.
    BILLIGT!
    Kostade 5195,men då var det erbjudande nu så den kostade 4195kr-men då hade jag -800 kr rabatt!! 3395 eller nåt blev det!
    DET är jag nöjd med!!
    Så skönt.
    Känns som att det "händer" nåt nu.
    Ska bara fixa pass o kläder till mannen o lite sånt.

• avil

hindersprövningen ska vi ju beställa också....

Svar på tråden SEPTEMBER!!!!! Nu är det nära!!! *wii* :-)