• Virvel

080809 del 4

Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

• Svar på tråden 080809 del 4
  • bridesilly

Oj oj oj nu har jag vart ner i lådorna och påsarna som är till bröllopet. Va mycket grejer man har köpt till dukningar och sådant. Jag drunknar i saker. För att inte tala om efter bröllopet, va ska man göra med allt då?

• Tessan K

idag var vi i tyskland och köpte all alkohol till festen - det blev en hel del . Är det fler som köpt alkoholen där?

• cindell

Idag kom KLÄNNINGEN !!!! Har bokat tid för uppläggning och sista utprovningen.... YEY!!!

• matteve

Åh, vad alla är igång med fixande å trixande!

Jag har klänningen hemma nu!!! ÄLSKAR DEN!!! Fatta att vi snart är där.. kommer ihåg när min "countdown" stod på 250 dagar kvar! Nu är det 45!

Tjejer, snart gäller det!!! *glad*

• bridesilly

Jiiiipiiii idag ska jag på provuppsättning och provsminkning Då kommer det verkligen kännas att det är på riktigt

• kalevala

jag har!!!!
    Tessan K skrev 2008-06-24 23:07:01 följande:

idag var vi i tyskland och köpte all alkohol till festen - det blev en hel del . Är det fler som köpt alkoholen där?
  • lollan82

men jag tycker jag planerat mkt.. men ändå har man en hel del kvar!! haha

men det är ju kul.. kommer ni ha bröllops deprission efteråt tror ni?
    många får det sägs det..

att efter bröllopet saknar man allt slit med det haha

• Virvel

Jag är glad att vi har bröllopsresan att se fram emot en vecka efter bröllopet. Annars kan det nog kännas ganska tomt.

lollan82 skrev 2008-06-25 07:26:57 följande:
    men jag tycker jag planerat mkt.. men ändå har man en hel del kvar!! hahamen det är ju kul.. kommer ni ha bröllops deprission efteråt tror ni? många får det sägs det..att efter bröllopet saknar man allt slit med det haha
  • chamor

Kanske lite risk för det :-P Åker på bröllopsresa direkt men vi flyttar ju ihop för första gången efter bröllopet och in i en ny lägenhet så vi kommer nog ha lite fullt upp i början med att få den bobar.. Hoppas att det inte blir allt för tomt av all planering.. Så SKÖNT att det snart är här! Drömde inatt att det var dagen B..

• bridesilly

Jag tror inte att jag kommer få nån depression efter bröllopet, först sticker vi iväg på resa, när vi kommer hem har man den kuliga uppgiften att välja foton som ska vara med i albumen, sen ska göra iordning mitt scrapbook album med bilder från bröllopet och skicka tack kort med mera med mera så det finns massor med bröllopsrelaterat kvar ju

Svar på tråden 080809 del 4