• Virvel

080809 del 4

Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

• Svar på tråden 080809 del 4
  • bridesilly

Man kanske skulle haft en annons då..hmm..jaja det får kvitta. Vi kommer ha bild på oss i tidningen efteråt istället.

• nilia
    bridesilly skrev 2008-07-27 12:04:55 följande:
    nej det har vi inte, har ni? det har vi inte ens funderat på om man skulle haft....hm brukar man det?
    Vi har inte haft det än men har tänkt att fixa det nu i veckan. Vet inte om man får betsämma dag för införande men skulle vilja ha på lördag för då är det ju som vi alla vet bara 1 vecka kvar!
  • Mrs Robin Hood

Det är säkert inte försent ännu. I vår tidning räckte det att man lämnade in dagen innan tryck senast kl 12 så kom den nästa dag.

bridesilly skrev 2008-07-27 22:10:29 följande:
    Man kanske skulle haft en annons då..hmm..jaja det får kvitta. Vi kommer ha bild på oss i tidningen efteråt istället.
  • chamor

Åhhh va mysig din möhippa lät Lindahallman!!!

Hörrni.. Vi gifter oss NÄSTA VECKA!!!

• chamor

Vi ska också ha annons inne nu på lördag!

• bridesilly

Oh gud det är helt sjukt att vi gifter oss nästa vecka Glöm inte bort nu tjejer att vi ska lägga in bilder från våra dagar Oskriven regel för augustibrudar

• chamor

Hihi.. Får se om vi hinner innan bröllopsresan.. Men ÅHH nu längtar jag verkligen! Så glad att jag slapp möhippa den här helgen också. NJÖT så av att skita i allt som heter bröllop och bara vara vi två, sol och MASSA bad!

• Bride in England
    chamor skrev 2008-07-28 07:01:09 följande:
    Åhhh va mysig din möhippa lät Lindahallman!!!Hörrni.. Vi gifter oss NÄSTA VECKA!!!
    Va?!? Nar jag laste det trodde jag arligt talat att du hade forvirrat saker o ting, chamor. For att sen med hjartat i halsgropen inse att det faktiskt stammer!! Iiiih!! Spannande!!!!!!
  • chamor

Nej nej jag har STENkoll här Helt otroligt roligt det känns!! Äntligen lite pirr och inte bara press med allt som ska bli klart!

• Bride in England
    cindell skrev 2008-07-27 18:04:28 följande:
    Hej tjejer,Igår blev jag hippad Blev bokstavligt talat tagen på sängen Det började med en bilfärd med ögonbindel, när vi kom fram fick jag gissa var vi var. Såg ut som ett fabriksområde, men go-kart bilarna stod och väntade Sedan blev det bilfärd ner till stranden och picnic. 5-kamp, presentöppning och champagne. På kvällen blev det grillning, spelade spel och sedan gick vi ut och dansade. Hela dagen fick jag gå med en prinsesskrona. Den va sååå söt. Lagom pinsam utstyrsel Idag är jag riktigt trött och bara väntar på att klockan ska bli läggdags
    Grattis till hippningen! Lat jattekul! Visst ar man helt slut dagen efter? Mer an vanlig bakfylla efter all uppstandelse.
Svar på tråden 080809 del 4