• Virvel

080809 del 4

Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

• Svar på tråden 080809 del 4
  • utomhus 08

Chamor + alla andra: Vad köper ni i present till toastmasters, värdpar mfl? Vill gärna ha tips på presenter.

• feministbrud

Vi ska köpa champagne till toastmaster och tärnor/best man. Men värdparen får inget för det är våra föräldrar.

utomhus 08 skrev 2008-07-24 17:32:38 följande:

Chamor + alla andra: Vad köper ni i present till toastmasters, värdpar mfl? Vill gärna ha tips på presenter.
  • nilia

Åhh nu har jag gjort min provuppsättning, det blev verkligen över förväntan! Jag är sååå nöjd
    Min frisör fick göra precis vad hon kände för, kan inte annat än säga att hon har koll på vad som är min stil!

Nu kommer snart våra toastmasters hit så vi ska gå igenom det sista med festprogrammet innan tryckningen! Skönt när det är ur världen sedan!

utomhus 08:
    Till mina tärnor har jag köpt varsit halsband i silver med ett hänge,de får även sina klänningar betalda av oss och så har jag fixat en tjej som ska sminka och fixa deras hår, till marskalkarna har vi inte köpt något än.
    Våra toastmasters (de är även en av tärnorna och en marskalkarna) har vi bokat ett rum på det stället där vi är så att de får bo lite lyxigt, blir en liten "bröllopsnatt" för dem oxå

• BlendaSigne

nilia: så de slipper "kvart i 3" ragga... de var inte dåligt ordnat för dem

• nilia
    BlendaSigne skrev 2008-07-24 19:47:22 följande:
    nilia: så de slipper "kvart i 3" ragga... de var inte dåligt ordnat för dem
    Haha de har varit tillsammans i 10 år så ragga slipper de ändå
  • kalevala

jag kände mig kolugn tills igår dååååååå , kom det , shiiiiiittt det är snart.......

matteve skrev 2008-07-24 14:16:39 följande:
    Jag är jättenervös!!! tycker att det inte alls var länge sedan som det var 6 månader kvar... GALET! Jag har ganska mycket småsaker kvar, som jag måste bli klar med innan näsa helg, för då kommer Matt. Sedan kommer de att vara amerikaner som droppar in hela den veckan, så det blir sightseeing och andra aktiviteter. Gahh, jag kommer att vara ett nervvrak!Har ni andra mycket kvar?chamor: ojdå, varför just det fingret? Du tål väl ringarna? Jobbigt.. Men det hinner lägga sig innan bröllopet.
  • chamor

Vi snålköpte till våra värdar Köpte en ljuslykta till en men den var SÅ hennes stil.. Och så till de andra köpte vi en sån liten ljusramp och sedan ett "glaskonstverk" man ställer på så den lyses upp.. Deras entusiasmnivå har varit ganska låg så vi tyckte bara vi ger nåt

• chamor

På söndag natt kan vi börja säga "gifter oss NÄSTA vecka"!!!

• Pannkakstårtan

Vi ska köpa bubbel och två champagneglas (IKEA) som vi slår in i cellofan samt ett hemmagjort tack kort till alla. vi har 16 paket att göra, så det fick hållas lite enkelt.

• Bride in England
    chamor skrev 2008-07-25 07:03:47 följande:
    På söndag natt kan vi börja säga "gifter oss NÄSTA vecka"!!!
    iiiiih!!!
Svar på tråden 080809 del 4