• Virvel

080809 del 4

Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

• Svar på tråden 080809 del 4
  • feministbrud

Jag blev ockå hippad igår och mår därför dåligt nu. Men så ska det ju vara

• bridesilly

Nu är jag superglad för en stund iaf, städet är äntligen löst och vi slipper göra det själva

• cindell

Gud va kul ni verkar ha haft, lagom pinsamt och mysigt

Ja nu har mina tärnor bara två helger kvar att fixa något på. Hmmm

• chamor

Usch.. Jag är rädd att hippan kommer nästa helg eller helgen innan trots att jag bett dem ta den i tid om de så gärna vill ha en.. Tycker det är lite dåligt att de inte lyssnat på min önskan och väntar in i det sista...

• Emkalo

Grattis till alla hippade :) hoppas ni hade roliga dgr, men dte låter det som! Till er som är kvar...ta vara på dagen och uppskatta den istället för att oroa er, it's once in a lifetime :)

Tjejer det närmare sig nu, nu är det ju mindre än 3 v kvar :) Konstigt nog känner jag mig kooooolugn. Fast vi har MASSOR av saker kvar att göra, och båda jobbar heltid fram till bröllop. Det är så skönt! Allt ordnar sig och blir det inte "perfekt enligt planer" så blir det perfekt ändå, för det är vår dag! Finns ingen anledning att stressa! huvudsaken är att man blir gift coh det ska vi nog klara av :)

njut av tiden som ogifta kvinnor, sköna bönor. Snart är ni inte det längre ;)

• kalevala

Emkalo: BRA SAGT!!!!! de orden lugnar!

• cindell

Nu är det inte ens tjugotalet dagar kvar, vi är nere på tiotal tjejer! 19 dagar kvar!!!

Emkalo: Skönt sagt, känner lite så jag med faktiskt.

• chamor

ja helt underbart! 19 dagar går fort! bara 9 jobbdagar kvar!! ÅÅÅÅÅ va skönt!

• Emkalo

Skönt tjejer! Stress tjänar ingenting till! Thou shall not stress :D

Vi har dragit ner en hel del på kraven på oss själva (med tiden) för VEM av gäster kommer ihåg om vi hade matchande toapapper och placeringskort som matchar inbjudan till punkt och pricka? Vem uppskattar att vi satt i 5 timmar och velade och valde mellan vin x och vin y när ingen ändå känner ksillnad efter ett glas? :) Men förut var jag givetvis stressad för sånt här var viktigt, men det är ju verkligen inte viktigt...tycker jag :)

Imorgon ska jag på provuppsättning och smink, roligt :) I nästa vecka träffar vi prästen i kyrkan samt lyssnar på solisten. Det drar ihop sig!

Är det ngn av er osm ska filma vigseln som kommer ha kameran på ett stativ bakom prästen? Eller håller ngn i kameran? Vad blir bäst?

Svar på tråden 080809 del 4