• Virvel

080809 del 4

Nu är det dags att starta upp del fyra för alla som ska gifta sig den 9 augusti 2008.

Den stora dagen närmar sig sakta men säkert och snart så är den här och tills dess kan det vara kul att prata med andra som ska gifta sig samma datum.
    Tänk när vi sitter här kvällen innan och önskar varandra lycka till.

Välkomna alla gamlingar och alla nya till tråden.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-18 11:54
    Här är alla vi som gifter oss augusti 080809 i år

Skriv gärna ert nick, datum och vart ni bor i landet

www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2910147.htm...

• Svar på tråden 080809 del 4
  • bridesilly

GULP!

Delenn skrev 2008-07-25 10:37:44 följande:
    "På söndag natt kan vi börja säga "gifter oss NÄSTA vecka"!!! " Det är ju inte klokt att det är så snart det är dags. Nu blir jag lite nervös.Jo, jag har en liten fråga, har ni tryckt upp eran bordsplacering än eller väntar ni in i det sista för att se om någon måste lämna återbud de sista dagarna. Vi hade tänkt trycka upp den nästa vecka men nu har jag blivit lite orolig för sena återbud. Hur gör ni?
  • bridesilly

Det vi har kvar är att slipa på dansen och kolla av alla bokningar sista veckan. Vi har redan vart i kontakt med alla för ett litet tag sen men ska bara göra en sista check. Annars tror jag att allt ska vara klart. Ja förutom att vi ska bränna ut all vår musik på skivor och låna ihop högtalare och lite grejer till ljudet på middagen/festen.

• chamor

Bridesilly vad har du då att oroa dig för?

• cindell

Jag gjorde stora bordsplaceringsskylten igår kväll. Men jag har inte limmat fast namnen än. Ifall det blir någon sista ändring. Sedan har jag bordsplaceringslapparna kvar att göra. Måste prova klänningen en sista gång bara jag kunde hitta en bh SNART. Blir galen!

Annars är det mest små plock kvar. Typ necissär med nödvändigheter och packa väskorna för bröllopsnatten. Just ja, skriva ut festprogrammet också.

• chamor

Cindell - hur stor gjorde du den? Velar om det räcker med A3 (kan skrivas ut) eller om jag ska ha A2 (för hand)

• Bride in England

For alla uppstressade brudar....total avslappning utlovas:

• cindell

chamor: Jag gjorde den i A3 format så att den syns ordentligt Fast jag har ändå gjord den för hand. Har ingen skrivare som tar så stort papper.

• kalevala

Har varit hos prästen idag kändes skönt hade gjort ett prov på vigselprogrammen som han gick igenom , så gick vi igenom vigseln ..........så nu har jag hällt upp en drink , firar SEMESTER .........såååååååååååå sköönt

• bridesilly
    chamor skrev 2008-07-25 13:40:34 följande:
    Bridesilly vad har du då att oroa dig för?
    tja inte så mycket egentligen men det låter som väldigt lite tid kvar
  • blivandefrularsed
    Delenn skrev 2008-07-25 10:56:03 följande:
    Vi har vigselprogrammet kvar, men ska träffa prästen i helgen så sen kan vi skriva klart det. Presenter till de som hjälpt till med bröllopet (syskon och föräldrar). Bordsplacerings namnen eller vad det heter, det ska vara små tyllpåsar med blått godis (eftersom blått är vår ena temafärg) och namnet fäst i guldband som är knutet runt påsen. Vi har en prototyp men måste inhandla material för det och pyssla ihop dem. Plus en massa småsaker som jag just nu inte kommer på, vilket gör mig lite stressad
    Låter som våra påsar, fast våra går i rosa Finns i mitt galleri
Svar på tråden 080809 del 4