• Mizty

Nya Göteborgsbrudar del2

Då fortsätter vi i en ny tråd

fru Trul 14 Februari 2008
    Bartan 31 Maj 2008
    Sagess 28 Juni 2008
    frökenkräfta 8 augusti 2008
    Sarahochdavid 9 Augusti 2008
    Lokalo 16 Augusti 2008
    Busfia 23 Augusti 2008
    Schükano 6 September 2008
    Ajjse 13 September 2008
    Troll1 27 September 2008
    Mizty 081108
    Danielaa (och Mikael) 2 maj 2009
    Carolina 1979 23 Maj 2009
    lottaochalex 8 Augusti 2009

Första tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2738115.html

• Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2
  • Troll1

Vad är det med mitt Wordprogram?? När jag öppnar min fint gjorda "Vigselschema" så ser jag bara lite utspridda noter på sidan... VAD??

• Lokalo

Sezzi>> jag kör naturdiet. Det funkar faktiskt, men bara om man inte fuskar... utan kör "ren" diet. Möjligtvis får man äta bananer, utan bakslag...

Vad har du för utgångsläge och vad ska nu ner till?

• Sezzi

Troll1, Öppnar du det i en annan dator?

Lokalo, Jag har redan gått ner 4 kg ska ner 6 till.. :( Har en månad kvar. Jag kör Modifast diet. Jag borde gå ner och träna på gymmet men jag har inte alls tid för det. Mellan jobbet, hemmet och bröllopet har jag knappt tid för mina kompisar så gymmet får nog väntas med. Eller?

• SarahochDavid

Sezzi och Lokalo - jag hänger med på er pulverdiet... Jag drar igång på riktigt imorgon, nu måste det ske det är bara dryga 40 dagar kvar till vårt bröllop!!! Jag måste ju komma i klänningen :-O

• Lokalo

Okej, kul med "pulversällskap", men hörrni då får vi väl vara lite brutalärliga då, start och mål och delmål....

Jag startade på...hm, beror väl på hur man räknar... Med min son i magen för två och ett halvt år sen toppade jag viktkurvan på 95kr. Sen tog jag mig väl hyfsat snart ner till 75kg. Sen har det varit fördömt, minst sagt. Jag har stått så jxxxa hexxxxs skixstilla i två år!

Nu har jag köpt en för liten klänning för att verkligen tvinga mig att gå ner till bröllopet, så nu är det inget att be för.

Idag har jag varit på gymet, ätit Naturdiet till frukost och lunch och vanlig middag på eftermiddagen och med lite mirakel och kisning när jag tittar på vågen så hoppas jag att vågen står på 70kg i morgon. Eller 71kg kanske.

Så, lång utläggning...

080625 Start 71 Mål 080816 63-65 Delmål 1 70 snarast...

Nu har jag vart modig, nästa på tur? :-9

• SarahochDavid

Ok, jag är också modig... Innan jag blev gravid för 1 år och 9 månader sen vägde jag 68, hade precis skrivit in mig på ViktVäktarna för att gå ner ca 4 envisa kilon som jag ville bli av med för att vara nöjd. Nu gick ju det åt skogen eftersom jag blev gravid

Toppnotering under graviditeten 84 kilo. Gick rätt snart ner till ca 75 och har tappat något kilo till men sen var det stopp... (dottern föddes för 1 år sen)Har vägt 71-73 kilo i ett halvår nu! Nu SKA de där förbannade 5 kilona bort så att jag i alla fall är tillbaka på 68 kilo igen innan bröllopet!

Min plan är naturdiet, sund mat och långa power walks i skogen. Så nu var jag också ärlig

• SarahochDavid

Tillägg: Jag står brud den 9/8 och jag börjar idag!

• Lokalo

SaraochDavid>>you go girl!

Vet du om att på naturdiet.se finns en rabattkupong på 3kr, som du kan skriva ut hur många gånger som helst och använda, en per förpackning?

• Mizty

Hej!

Oj vad peppade ni är!! Go girls Jag kör med mitt Cambridge igen. Nu ska här oxå gås ner i vikt!!

Hinner inte vara inne så mycket nu pga av flytt, renovering & en massa inköp (möbler, trappgrindar, bil m.m.) Men jag kikar in lite då & då... Jag kommer tillbaka med full styrka senare

Ang. fika nästa vecka... Verkar ju som det är väldigt jämnt utspritt. Vi kan ju helt enkelt köra flera träffar Eftersom jag kan på onsdag så "planerar" jag den

Onsdag 18.00 utanför Fröken Olsson!!

Hoppas vi kan bli lite mer samlade till nästa gång!!

Kramizar

• frökenkräfta

Sezzi, tack för tipsen om fonter och Word.

Nu har jag fått till vår inbjudan. Det blir en väldigt enkel som jag skriver ut hemma på skrivaren. Köper fina glittriga kort på In-Ex + kuvert. Jag har köpt hem några prov så nu ska vi bestämma färg.

Ville helst ha ett brunt kort som är brunguldigt fast det var svårt att få till utskriften på det. Svart blev för mörkt, guld försvann, vitt fick jag inte till - av ngnkonstig anledning så blev det ingen utskrift , så kanske att jag förösker några färger till annars blir det ett champahnefärgar kort med svart text. Nu ska jag byggavidare på vår hemsida med all info.

Har registrerat en sida på weddingannouncer. Känner inte att det är någon av de färdiga layouterna som är riktigt "vi (eller jag)" Ska kika vidare och se vad ni andra har valt o hur de olika layuterna ser ut med mer text på.

Vart har ni lagt ev hemisidor?
    Är weddingannouncer det som är vanligast o smidigast?

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2