• Mizty

Nya Göteborgsbrudar del2

Då fortsätter vi i en ny tråd

fru Trul 14 Februari 2008
    Bartan 31 Maj 2008
    Sagess 28 Juni 2008
    frökenkräfta 8 augusti 2008
    Sarahochdavid 9 Augusti 2008
    Lokalo 16 Augusti 2008
    Busfia 23 Augusti 2008
    Schükano 6 September 2008
    Ajjse 13 September 2008
    Troll1 27 September 2008
    Mizty 081108
    Danielaa (och Mikael) 2 maj 2009
    Carolina 1979 23 Maj 2009
    lottaochalex 8 Augusti 2009

Första tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2738115.html

• Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2
  • Sezzi

Hejs svejs... hinner inte svara på allas tillägs men kikar bara in för att kolla vilken dag vi ska träffas?

En mycket stressad Sezzi på jobbet!! :(

• Troll1
    SarahochDavid skrev 2008-06-27 16:06:16 följande:
    Åh, idag är jag sååå glad! Har provat klänningen och den är sååååå fin, det kommer att bli så bra! Nu har vi hela min utstyrsel, hela M2Bs utstyrsel, ringar, vigselförättare, lokal och catering - det mesta under kontroll antar jag Det känns som om det börjar arta sig... 42 dagar kvar idag!
    Gratulerar! Skönt när saker flyter på också.
  • Lokalo

blä, urk och åter blä...

hade kallt räknat med att vara nere på 70,0 idag. Istället visar vågen;

080629 71.8 Where did I go wrong liksom??

Hur går det för er andra?

• SarahochDavid

Lokalo: Jag ställde mig på vågen idag och den visade 70,5 :-O Jag som inte riktigt trodde på pulver... Men man ska inte ta ut segern i förskott, det är inte samma våg - jag är på landet och den vågen kanske är lite snällare

Men kämpa på! Det kan ju vara att du har lite mer vatten i kroppen än vanligt, det är inte ovanligt när det är åskväder i luften som det faktiskt har varit i veckan!

• Mizty

Hello!

Tänkte bara kolla hur ni har det med fikan i veckan?!
    Tror vi skulle bli 4 på onsdag?!

Utanför Fröken Olsson Kl:18.00

Hoppas det är fler som vill & kan hänga på då!!

Kramizar

• Lokalo

Absolut, Sara! Vissa vågar är snälla, andra är dumma! Så är det! Vi får ha ny avstämning på söndag igen. Kul att det funkar. Jag försöker intala mig själv att det är nog för att jag motionerat så duktigt som det inte märks nån viktnedgång. Muskler väger ju mer än fett, det vet man ju....

*säger man något tillräckligt många gånger så blir det tillslut en sanning...*

• Troll1
    Lokalo skrev 2008-06-30 13:32:42 följande:
    Absolut, Sara! Vissa vågar är snälla, andra är dumma! Så är det! Vi får ha ny avstämning på söndag igen. Kul att det funkar. Jag försöker intala mig själv att det är nog för att jag motionerat så duktigt som det inte märks nån viktnedgång. Muskler väger ju mer än fett, det vet man ju.... *säger man något tillräckligt många gånger så blir det tillslut en sanning...*
    Jag undrar varför jag måste moffa i mig godsaker?? När jag VET att jag vill vara FIN den 27/9!?! Ghahaaaa....
  • Lokalo

Jadu, Troll... visste vi svaret på den frågan vore vi stormrika!

Fina kommer vi vara på våra bröllopsdagar oavsett vikt, men jag förstår vad du menar.

• Ajjse

Mizty: Är hemma idag med sjukt barn.. Räkna inte med mig imorgon på fikat!
    Stora tösen har huvudvärk och är väldigt hängig så jag känner att det är läge att ta det lugnt. Mår hon bättre så kommer jag självklart!

Dom ringde från kyrkan i fredags och berättade att kyrkan ska renoveras med start den 1/9! Himla kul.. Dom ska ta av alla takpannor och köra iväg dom för tvättning. Det tråkiga är att dom inte berättar något om detta förrän nu 2,5 månad innan vigseln. Kul bilder med byggställningar i bakgrunden... Jag är lite bitter just nu! Har mailat fotografen för att se om hon kan fixa bort allt sådant i datorn.

Mizty skrev 2008-06-30 12:56:33 följande:
    Hello!Tänkte bara kolla hur ni har det med fikan i veckan?! Tror vi skulle bli 4 på onsdag?!Utanför Fröken Olsson Kl:18.00 Hoppas det är fler som vill & kan hänga på då!!Kramizar
  • Mizty

Men fy vad tråkigt med kyrkan *blä* Hade själv blivit helt förstörd!! Hoppas du kan komma i morgon

Ajjse skrev 2008-07-01 13:01:38 följande:
    Mizty: Är hemma idag med sjukt barn.. Räkna inte med mig imorgon på fikat!Stora tösen har huvudvärk och är väldigt hängig så jag känner att det är läge att ta det lugnt. Mår hon bättre så kommer jag självklart!Dom ringde från kyrkan i fredags och berättade att kyrkan ska renoveras med start den 1/9! Himla kul.. Dom ska ta av alla takpannor och köra iväg dom för tvättning. Det tråkiga är att dom inte berättar något om detta förrän nu 2,5 månad innan vigseln. Kul bilder med byggställningar i bakgrunden... Jag är lite bitter just nu! Har mailat fotografen för att se om hon kan fixa bort allt sådant i datorn.
Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2