• Mizty

Nya Göteborgsbrudar del2

Då fortsätter vi i en ny tråd

fru Trul 14 Februari 2008
    Bartan 31 Maj 2008
    Sagess 28 Juni 2008
    frökenkräfta 8 augusti 2008
    Sarahochdavid 9 Augusti 2008
    Lokalo 16 Augusti 2008
    Busfia 23 Augusti 2008
    Schükano 6 September 2008
    Ajjse 13 September 2008
    Troll1 27 September 2008
    Mizty 081108
    Danielaa (och Mikael) 2 maj 2009
    Carolina 1979 23 Maj 2009
    lottaochalex 8 Augusti 2009

Första tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2738115.html

• Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2
  • fru Trul
    busfia skrev 2008-07-22 20:18:53 följande:
    Fru trul: Kan kolla med honom i morgon. Han levererar o diskar han med. Bra med flera tips.
    Gör gärna det, för jag vill gärna jämföra priser å så... Just nu försöker vi dra ner så mycket det går på kostnaderna för det känns viktigare att spara pengar till vår utlandsflytt om nåra år...
  • Troll1

Fru Trul: Lilla lokalen, menar du det lilla kapellet? Vi ska inte hyra det.
    Vi har bara förhandsbokat porslinet på vår datum. Han var jättetrevlig och min tärna anlitade Hyrporslin när de hade festen på SH. De var supernöjda med servicen. Vi blir ca 65 pers.

• fru Trul
    Troll1 skrev 2008-07-23 11:35:41 följande:
    Fru Trul: Lilla lokalen, menar du det lilla kapellet? Vi ska inte hyra det.Vi har bara förhandsbokat porslinet på vår datum. Han var jättetrevlig och min tärna anlitade Hyrporslin när de hade festen på SH. De var supernöjda med servicen. Vi blir ca 65 pers.
    Om man förhandsbokar, kan man sedan ändra på bokningen om det nu inte behövs så många tallrikar t ex? Lite svårt å veta hur många gäster som kan komma nämligen eftersom många av våra gäster är från utlandet..
  • Troll1

fru Trul skrev 2008-07-23 11:43:06 följande:

Om man förhandsbokar, kan man sedan ändra på bokningen om det nu inte behövs så många tallrikar t ex? Lite svårt å veta hur många gäster som kan komma nämligen eftersom många av våra gäster är från utlandet..
    Absolut! Vi sa bara hur många vi var ca och att vi skulle ha buffé. Inga problem.
  • Mizty

Hej, hej!! Vill bara tala om att jag lever Har inget internet hemma på ett tag... *suck* Men jag återkommer!

Hoppas alla mår bra!!
    Kramizar

• Troll1
    Mizty skrev 2008-07-23 22:05:14 följande:
    Hej, hej!! Vill bara tala om att jag lever Har inget internet hemma på ett tag... *suck* Men jag återkommer!Hoppas alla mår bra!!Kramizar
    Hej & välkommen hit (hem ) igen!
  • fru Trul
    Mizty skrev 2008-07-23 22:05:14 följande:
    Hej, hej!! Vill bara tala om att jag lever Har inget internet hemma på ett tag... *suck* Men jag återkommer!Hoppas alla mår bra!!Kramizar
    Hej, hej, vinkar glatt..
  • Ajjse

Jag tror jag svimmar i värmen idag.. Hade varit gott att ligga på stranden. Men snart åker jag till Spanien och DÅ ska jag ligga på stranden hela dagarna.

• Troll1

Det fina vädret kom tillbaka när vi åkte FRÅN landet. Fast det går ju fint att bada om man åker en liten bit här med.

• busfia

Fru trul: Det tipset du fick om billdal var billigare än det jag hade. Han tog 1,80 per tallrik. Jag tror det finns något ställe vid (Joulengatan) men vet inte vad dom heter tyvärr, ligger ovanför plantagen.

Nu har vi hittat solist som ska sjunga i kyrkan : Linda Skoog hon ska sjunga: Av längtan till dig, och Fields of gold (Eva Cassidy version) Så skönt att ha det av klarat Nu jobbar jag 1 dag till sen 1 vecka semester.... Gott nu när solen kommer

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2