Sezzi skrev 2008-06-23 16:01:40 följande:
fru Tru- Jag kommer från Gujrat men är uppvuxen i Sverige. Jag ska åka till Indien för att handla sedan ska jag åka till Sri Lanka :) Det kommer att vara så skönt, kommer att vara borta i fem vecker sedan till baks i Sverige och då mina vänner, Börjar den riktiga planeringen... vill inte nästan :(Vad kul att ni gifte er i Indien av alla ställen, varför? vart hade ni tänkt att flytta till?
Vi hade varit i Goa året innan och skulle tillbaka för att lämna lite saker till en vän som bor där, och då sa gubben eftersom vi pratat om giftermål tidigare men inte kommit till skott att vi kan väl lika väl gifta oss när vi är där... Då får vi ju vårat drömbröllop på en sandstrand... Det var på sätt å vis ganska praktiskt för eftersom vi hade varit där tidigare så visste vi var det fanns en fin privat strand och vi hade vänner som hjälpte oss.. Enda trasslet var som sagt papperarbetet men det löste sig som tur var... (Otroligt hur snabbt man kan fixa saker när man viftar med en sedelbunt..
)
Vi har väl funderingar på att flytta till antingen Karnataka eller Kerela. Vi vill inte flytta till Goa för det är för mycket turister och det påverkar ju även priserna...