• Mizty

Nya Göteborgsbrudar del2

Då fortsätter vi i en ny tråd

fru Trul 14 Februari 2008
    Bartan 31 Maj 2008
    Sagess 28 Juni 2008
    frökenkräfta 8 augusti 2008
    Sarahochdavid 9 Augusti 2008
    Lokalo 16 Augusti 2008
    Busfia 23 Augusti 2008
    Schükano 6 September 2008
    Ajjse 13 September 2008
    Troll1 27 September 2008
    Mizty 081108
    Danielaa (och Mikael) 2 maj 2009
    Carolina 1979 23 Maj 2009
    lottaochalex 8 Augusti 2009

Första tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2738115.html

• Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2
  • Troll1

Ahaaa, jätteroligt att se! Undrar just vad era vänner säger när de får veta...
    Hur känns det nu?

• Mizty

Grattis FRU kräfta Kul att få se era bilder!! Härligt att dagen blev lyckad & att vädret höll sig.

Igår satt vi i 8 timmar nästan med vår bröllopshemsida! Gjorde en ny efter att ha sett fröken kräftas Idag har jag äntligen fått iväg hindersprövningen & efternamnsblanketten! Dom har legat ifylda i flera månader... Tar tid att fu ur tummen ibland.

Om någon vill kika: www.carolineochhakan.weebly.com

Snart är det fikaträff igen!! Ska bli kul Inga fler som kan hänga på?

• bartan

Mizty; vilket arbete men kanonfin
    Hoppas du fått ordning på ringen nu oxå.

• Mizty

Tack! När jag är inte 100% säker ännu med ringar. Jag tror det ger sig när jag träffar guldsmeden... Hmmm hoppas jag

bartan skrev 2008-08-11 10:30:17 följande:
    Mizty; vilket arbete men kanonfinHoppas du fått ordning på ringen nu oxå.
  • fru Trul

Oj jösses vilken snygg sida Mitzy!

Ska kolla lite på hur jag jobbar denna veckan, vore trevligt å följa med å fika.....

• Mizty

Tack! Ja det hade varit roligt om du kunde hänga på

fru Trul skrev 2008-08-11 10:37:06 följande:

Oj jösses vilken snygg sida Mitzy! Ska kolla lite på hur jag jobbar denna veckan, vore trevligt å följa med å fika.....
  • Troll1

Mizty: Så fin sida! Får jag norpa bilderna på paret i tunnorna och den andra på samma sida??
    Ska vi ses på torsdag?
    Vi har haft catering"tjejen" här idag på fika med planering. Hon är jättebra och jag är så glad att hon ville hjälpa oss. Hon gör även tårtorna....mmmmm...!

• Mizty

Tack!! Självklart får du det Kan maila dom om du vill så får du dom lite större! Inboxa mig i så fall. Ja torsdag blir det fika Ska bli jättekul!
    Bra att det känns så rätt med cateringen, är ju väldigt viktigt att det blir som man vill & har tänkt sig!

Troll1 skrev 2008-08-11 14:19:51 följande:
    Mizty: Så fin sida! Får jag norpa bilderna på paret i tunnorna och den andra på samma sida?? Ska vi ses på torsdag?Vi har haft catering"tjejen" här idag på fika med planering. Hon är jättebra och jag är så glad att hon ville hjälpa oss. Hon gör även tårtorna....mmmmm...!
Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2