• Mizty

Nya Göteborgsbrudar del2

Då fortsätter vi i en ny tråd

fru Trul 14 Februari 2008
    Bartan 31 Maj 2008
    Sagess 28 Juni 2008
    frökenkräfta 8 augusti 2008
    Sarahochdavid 9 Augusti 2008
    Lokalo 16 Augusti 2008
    Busfia 23 Augusti 2008
    Schükano 6 September 2008
    Ajjse 13 September 2008
    Troll1 27 September 2008
    Mizty 081108
    Danielaa (och Mikael) 2 maj 2009
    Carolina 1979 23 Maj 2009
    lottaochalex 8 Augusti 2009

Första tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2738115.html

• Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2
  • Troll1

Efter spöregnandet så lättar det faktiskt upp här. Nu ser man tom blå himmel!
    Många som gifter sig idag...

• bartan

Lycka till idag fröken kräfta. Ha en underbar dag.

• Troll1

Grattis Frökenkräfta! Vädret var ok va?!

• frökenkräfta

Hej allihopa,

nu är vi gifta :D Och vi hade verkligen tur med vädret!
    Det spöregnade på natten fast sprack upp under dagen. Vi var uppe vid Skansen Kronan och satte upp ett partytält kl 07.20. Visste då inte om det skulle stå kvar i vinden och duggregnet fast så blev vädret bara bättre o bättre.

Så nu är vi gifta och vi har inte riktigt hunnit smälta det hela ...känns fortfarande overkligt. Dagen gick väldigt fort. Alltför fort. Nu har vi ju en del kvar med denna veckan när inbjudningarna kommer fram och så festen. Det känns väldigt bra. Vi drar ut på allt det roliga under lång tid.
    Det finns lite bilder på www.silvijaochmichael.weebly.com

Imorgon får våra familjer och vänner inbjudan! Det ska bli sååå roligt. Och att planera för bröllopsfesten. Ska kika på att sätta in annons i tidningen till nästa helg.

Allt gick fint , fast det var några missöden ....Jag glömde brudbuketten hemma och saknade inte den förrän efter vigseln(!) Ett vittne åkte hem till oss och hämtade den. Jag hade ändå ställt allting ihop på ett ställe, allt som skulle med fast det blir så mkt detaljer och allting snurrar och det är nervöst så utse någon som håller reda på alla detaljer åt er! TÄRNANs uppgift!!!

Så mina råd:
    - utse någon som håller reda på alla detaljer åt er. det är mycket nog ändå på den stora dagen
    - utse någon som är ansvarig för ev barn
    - lägg inte alltför mkt pengar på buketten, hos oss saknade inte någon den
    - lägg inte alltför mkt pengar på klänningen, dagen går så fort så fort
    - fixa naglarna fint, det är mkt fokus på händerna och ringen
    - lägg pengar på fotografen och ringarna :D
    - NJUT!

• frökenkräfta

Fikaträff i veckan; kan tyvärr inte . Vår dotter ska opereras på torsdag. Mkt inför det... och så ska jag börja jobba på tis efter 4 1/2 vecka semester. Dessutom gå upp från deltid till heltid. PUH! Hur ska allting funka!?? Det är stor omställning. Denna veckan är en lite stökig vecka!

• Troll1

Ett JÄTTESTORT GRATTIS Frökenkräfta!! Åh, jag blev ännu mer pirrig nu.
    Jag tänkte på dej och vädret, visst var det jättefint på dagen. Här åskade det senat på kvällen.

• fru Trul

Grattis frökenkräfta! Vad roligt att höra att det blev så lyckat.. Ni ser jättefina ut på bilderna!

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2