• Mizty

Nya Göteborgsbrudar del2

Då fortsätter vi i en ny tråd

fru Trul 14 Februari 2008
    Bartan 31 Maj 2008
    Sagess 28 Juni 2008
    frökenkräfta 8 augusti 2008
    Sarahochdavid 9 Augusti 2008
    Lokalo 16 Augusti 2008
    Busfia 23 Augusti 2008
    Schükano 6 September 2008
    Ajjse 13 September 2008
    Troll1 27 September 2008
    Mizty 081108
    Danielaa (och Mikael) 2 maj 2009
    Carolina 1979 23 Maj 2009
    lottaochalex 8 Augusti 2009

Första tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2738115.html

• Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2
  • Troll1

Det blir kanoners Mizty!

V.33 fika på Fröken Olsson 18.00

Månd 11/8

Tisd 12/8
    Caroline/Mizty
    (troll1)

Onsd 13/8

Torsd 14/8
    Agneta
    Caroline/Mizty
    Troll1

• fru Trul

Kom på en brilliant idé om att ev fixa ett knytkalas på vår ettårsdag å bara bjuda närmsta familjen å vännerna, det behöver ju i princip inte kosta någonting isånnafall...

Min fråga är om någon vet en riktigt billig men ändå mysig lokal man kan hyra i Göteborg och samtidigt få lov att ta med egen mat å sprit?

• Troll1

fru Trul skrev 2008-08-06 20:44:10 följande:

Kom på en brilliant idé om att ev fixa ett knytkalas på vår ettårsdag å bara bjuda närmsta familjen å vännerna, det behöver ju i princip inte kosta någonting isånnafall... Min fråga är om någon vet en riktigt billig men ändå mysig lokal man kan hyra i Göteborg och samtidigt få lov att ta med egen mat å sprit?
    Jättebra idé! Blir ofta väldigt lyckat också. Många tycker det är så roligt att få göra sin specialité. (Oj, det rimmade... )
    Ska kolla lite med lokaler.
  • fru Trul
    Troll1 skrev 2008-08-06 20:45:50 följande:
    fru Trul skrev 2008-08-06 20:44:10 följande:Jättebra idé! Blir ofta väldigt lyckat också. Många tycker det är så roligt att få göra sin specialité. (Oj, det rimmade... )Ska kolla lite med lokaler.
    Vad söt du är! Nu känner jag mig mycket gladare! Eftersom vi redan är gifta så känns det ju mindre viktigt med förnyelsecermonin, huvudsaken är att man får fira lite med familj å vänner...

Så ös på med förslag allihopa! Alla billiga lokaler ni kan komma på, går bra med typ folkets hus å liknande oxå...
  • Ajjse

Hej alla!

Låter mysigt med fika nästa vecka. Tyvärr kan jag inte vara med den här gången heller.. Jag ska ligga på playan och bara lata mig hela dagarna! Det ska bli såååå skönt! Jag har ju lyckats pricka in att jobba de veckor som det var fint väder här hemma.

Angående de där extra kilona.. Var hemma hos svärmor häromdagen och provade klänningen.. Det får inte bli för många öl i Spanien under semestern... JAg tränar minst 2 ggr i veckan och det känns på vissa delar av kroppen men inte på magen.. Jag får ta med löparskorna och försöka komma ut några gånger, sen är det bara iväg till Friskis igen när vi kommit hem.

• frökenkräfta

Billig lokal: Gösskörens Hus i Haga, kolla den. Sök Gosskören på Gula Sidorna. Vi tittade på den.

Imorgon är det dags! Känns overkligt. Väderprognosen ser dyster ut - vi ska gifta oss utomhus. Ska åka till vigselplatsen på morgonen och sätta upp ett partytält. Det blir utomhus oavsett väder :)
    Idag har jag varit hos frisören o gjort nya slingor o klippt mig + varit på manikyr o packat väskan till hotellet och provat allt och gjort iordning till våra barnvakter här hemma och presenter till vittnen (som också passar vår dotter) Och ringt o dubbelkollat allt. Alla utom fotografen har varit ok ,han har semester så jag hoppas att han dyker upp imorgon. Han har inte ringt tillbaka.

Så, nu är det dags! Har knappt sovit på hela veckan, enorm inre stress för alla detaljer. Puh! Imorgon gifter vi oss oavsett!

Loggar in här i helgen om jag hinner.

• Troll1

Frökenkräfta: Åh,så spännande! Jag ska tänka på dig. Det kommer att bli fantastiskt oavsett väder! Nu kanske du redan är fru när du läser detta....
    Kan du vara med på vår träff?

Månd 11/8

Tisd 12/8
    Caroline/Mizty
    (Det gick inte, ska träffa organisten på kvällen)

Onsd 13/8

Torsd 14/8
    Agneta
    Caroline/Mizty
    Troll1

• fru Trul

Tack tjejer som kommit med olika tips, jag ska kika lite mer på det i helgen när jag har bättre med tid... Ni är underbara, vad skulle jag göra utan er?

Lycka till frökenkräfta, hoppas ni får en underbar dag!

• Mizty

Fröken kräfta - Hoppas ni får en underbar dag & att allt klaffar so det ska

Svar på tråden Nya Göteborgsbrudar del2