• hanjoh

5 JULI, nedräkning pågår för fullt!

Hejsan vår tråd var stängd såg jag, tänkte vi kunde snacka vidare här

Idag är det bara 39 dagar kvar brudar, snart står vi där i våra klänningar, wihoo va kul!

Lycka till alla!

• Svar på tråden 5 JULI, nedräkning pågår för fullt!
  • 20080301

Det var inte roligt alls. Det var en del saker som def inte blev som det skulle. Är nöjd med vår dag men samtidigt finns det saker jag vill göra om just pga allt regn

Pumpkin skrev 2008-07-03 06:52:44 följande:
    Stackare!
  • Sommaren2008

Jag ska inte byta. Vi är 7 pers i landet med mitt efternamn och han har ett vanligt son-namn. Jag byter aldrig!

Men det är ju mysigt att ni kommer heta samma sak. Skulle jag också vilja men det skulle betyda att han skulle byta och han är inte riktigt redo för det än, har inte vant sig vid tanken riktigt. Kanske senare någongång. Våra framtida barn ska ha mitt namn så kanske han byter då, vem vet.

• Sommaren2008

Vart reser ni i september?

• mika 080705

hej på er tjejer :)

vaknade 4 imorse.. med huvudet fullt av "såna där" tankar.. vädret är topp idag. hoppas det håller i sig :)

nån mer som ska gifta sig kl 17.00? jag tycker de e skönt att vara "sista paret" för dagen. då kan man ju stanna å fotografera en del utanför kyrkan utan stress.

tänkte åka iväg nu på morgonen å fixa körkortsbyte.. vad går man då? polisen?

:)

• Goldensea

Satt och möblerade om i rimmen om gästerna så att de kommer i ungefär samma ordning som bordsplaceringen.. då upptäcker vi att vi glömt ett par. Jag ryser vid blotta tanken på att vi inte skulle upptäckt det förrän på lördag när de skulle letat efter sina platser förgäves. Så igår blev det final version nummer 3 av bordsplaceringen. I övermorgon, ÖVERMORGON är det vår tur. Pirrigt!!!

• Pumpkin
    20080301: Förstår det...

Sommaren2008: Vi åker till Kalifornien och ska bila runt i 3 veckor

mika 080705: Kan man göra det redan innan vigseln? Jag tror inte det faktiskt, du måste ju ha bevis på att du bytt efternamn.

Goldensea: Men hoppsan! Tur att ni kom på det i tid!
  • Goldensea

Hahaha, ja det är så jag ser det också. Det var en himla tur att vi upptäckte det nu. Jag tyckte att klockan var åtta nyss, vart tar tiden vägen? Sitter här och trycker ut vigselprogram och festprogram. Vad pysslar ni med då?

• Pumpkin

Jag jobbar Ska försöka sticka hem lite tidigare, men har en del att stå i först.

• Goldensea

Ja det är inte alltid så lätt att komma iväg tidigare ifrån jobbet. Jag har en tendens att hamna i "jag ska bara..." när jag tänkt gå hem tidigare så det blir alltid senare än vad man tänkt sig.

• miapias

mika 080705 skrev 2008-07-03 07:50:58 följande:

hej på er tjejer :)vaknade 4 imorse.. med huvudet fullt av "såna där" tankar.. vädret är topp idag. hoppas det håller i sig :)nån mer som ska gifta sig kl 17.00? jag tycker de e skönt att vara "sista paret" för dagen. då kan man ju stanna å fotografera en del utanför kyrkan utan stress. tänkte åka iväg nu på morgonen å fixa körkortsbyte.. vad går man då? polisen?:)
    jag har för mig att körkort ordnar sig själv..så fort det ändras på skattemyndigheten så får du papper från vägverket..
Svar på tråden 5 JULI, nedräkning pågår för fullt!