5 JULI, nedräkning pågår för fullt!
Hejsan vår tråd var stängd såg jag, tänkte vi kunde snacka vidare här
Idag är det bara 39 dagar kvar brudar, snart står vi där i våra klänningar, wihoo va kul!
Lycka till alla!
Hejsan vår tråd var stängd såg jag, tänkte vi kunde snacka vidare här
Idag är det bara 39 dagar kvar brudar, snart står vi där i våra klänningar, wihoo va kul!
Lycka till alla!
Regn på bröllopsdagen betyder tur ... så en droppe kanske är ok. Mina föräldrar hade storm på sitt och de har varit lyckligt gifta i 39 år
Japp, regn betyder tur och lycka för brudparet. Men ärligt talat, vem vill ha regn hela bröllopsdagen? En skur medans vi är i kyrkan är helt OK, eller senare på kvällen när vi sitter och käkar, men annars vill jag ha uppehåll och soool!
Lotta.
Jo de stämmer.
Vi ska ha canon in d in och mendelsohn ut :)
Lycka till.
*skrattar*
Min tärna är för rolig! I går var hon och en kompis i Köpenhamn, på kvällen ringer hon mig och säger att hon har hittat den perfekta klänningen till bröllopet, så nu ändrar hon. Detta är den tredje klänningen hon köper (och behåller) till bröllopet *skrattar* Den första var ok, den andra wow och den tredje, den som är sktuell nu, är precis en sån som hon letat efter!
Den förra beställdes blommorna till. jag ska ha gula och orangea rosor, men eftersom hennes klänning då var korallfärgad så passade ju inte orange så hennes bukett blir bara med gula rosor precis som corsagerna. Nu har hon bytt till en blå (!!) klänning och kommer därmed se ut som svenska flaggan!! *skrattar så jag får ont i magen* Jaja, det är nog försent för att ändra det igen... det får hon såt ut med och jag fpr ett gott skratt!
Är det någon mer än jag som vaknar med huvudet fullt av tankar som färdas runt därinne i 190km/h??
Jag vaknade innan kl 6 idag men tvingade mig själv att ligga kvar till nu.
Jag vaknar med huvudet fullt av tankar som färdas runt därinne i 190km/h Sitter nu och äter frukost och kan knappt höra mitt eget tuggande genom alla tankar som far omkring.
Vi hade den enorma lyckan att ha fullkomligt ösregn från det att vi vaknade tills vi somnade någon gång på morgonkvisten...
Finns inte en enda bra bild från vårt bröllop pga det... =(
Stackare!
Här hos mig nere i Skåne ska det vara 21 grader och sol på lördag eftermiddag! Skönt! Känns ganska lagom! På måndag åker vi till Parga i Grekland där kommer det vara 31 grader på måndag!
Jag ska inte kommentera vädret här något mer tror jag, det är olika bud hela tiden.
Härligt att åka till Grekland så tätt inpå bröllopet! Vi åker inte på vår resa förrän 3 september. Å andra sidan kan jag då resa i mitt nya efternamn, det känns lite "lyxigt"