5 JULI, nedräkning pågår för fullt!
Hejsan vår tråd var stängd såg jag, tänkte vi kunde snacka vidare här
Idag är det bara 39 dagar kvar brudar, snart står vi där i våra klänningar, wihoo va kul!
Lycka till alla!
Hejsan vår tråd var stängd såg jag, tänkte vi kunde snacka vidare här
Idag är det bara 39 dagar kvar brudar, snart står vi där i våra klänningar, wihoo va kul!
Lycka till alla!
Tja, en till 5:e juli brud här.
Vi ska gifta oss uppe i Göteborg, så vi har jobbat för fullt nu i helgen så att vi kan åka upp tidigare.
miapias: vad sägs om biokort till dem?
Yes! jag är så glad! fick nu besked att dem fått in mina vita pioner jag beställt!!! åh då får jag den buketten jag drömt om!!
Jag jobbar HELA veckan!! har 4 v semester eft bröllopet. Ska smita iväg fred fm och se när dem binder ihop min bukett. Sen får jag jobba järnet och försöka smita iväg kanske vid 13-14-tiden!?
Tisdag ska vi träffa catering o serveringspers. gå igenom tider.
Onsdag är det naglarna. Hur rädd behöver man va med dem sen!? när man går till salong och lägger förstärkning med gel...?
Sen fredag är det dukning på kvällen.
Ska skriva små plac.kort-lappar.
Det är det enda!? köpa extra par stayups kom jag på kan vara bra att ha.
Sola ska jag göra idag el imorgon. Vill ha mer färg på armar och rygg!! jag har ju för 17 fjällat bort den solbränna jag fick för 3 veckor sen...
Vi håller fortfarande på och söker en kantor som kan spela efter noter med ljus och lykta...börjar kännas som att vi får ge upp och satsa på cd istället.....
vi ska iväg o lyssna på våra solister +kantor om en timme...vi har shoppat 18 st chips påsar 175 g för 180 kr på Ö&B...nu ska jag ha tag på smarties eller nonstop till bra pris
swordfish: Då är vi två som får våra drömbuketter - jag fick också positivt besked om mina pioner idag!
Vad ska du ha mer för blommor i din!? och vad har du valt för färg på pionerna?
En till som gifter sig den 5:e! Och jag ska enbart ha vita pioner
ville helst ha crèmefärgade men det var helt kört, tyvärr. Men huvudsaken är att det blir pioner i alla fall.
Jag ska ha rosa pioner, kallrosa orkidéekvistar samt hjärtan på tråd
Jag måste hålla med er, nu är det mycket! Tiden bara rusar fram... går så ofattbart snabbt. Det känns som att jag hamnat i fast forward och inte lyckas hitta hur man spelar upp livet i vanligt tempo, Nåja... tiden går snabbt när man har roligt brukar man ju säga så det kanske är så att jag egentligen tycker att alla de här sakerna som jag går och nojjar över är lige kul ändå... eller nåt
Imorse hittade jag min drömbukett... något sent då vi precis som er gifter oss på lördag. Hoppas att min tärna kan flirta med blomsteraffären så att jag kan få den.
Swordfish - Jag går till salong regelbundet och behöver nästan inte alls vara rädd om mina. (Jag har dock väldigt tåliga naglar) Dvs du ska ju inte stå och köra grovdisk utan handskar eller tvätta händerna i lacknafta eller dylikt, men det är inga problem att typ ha händerna i fickorna eller göra vanligare saker.