• hanjoh

5 JULI, nedräkning pågår för fullt!

Hejsan vår tråd var stängd såg jag, tänkte vi kunde snacka vidare här

Idag är det bara 39 dagar kvar brudar, snart står vi där i våra klänningar, wihoo va kul!

Lycka till alla!

• Svar på tråden 5 JULI, nedräkning pågår för fullt!
  • majsannio

Vad härligt det är att läsa om era planer!! Jag blir såå avundjuk, vi gifte oss 7/6 och dagen/kvällen/natten gick så himla fort! Försök att slappna av och bara njuta!!

• Semesterbruden

Ja, dagen är snart här =)

• Goldensea

Ännu en 5 julibrud här.

24 juni - vigselsamtal
    25 juni - valslektion nr 2
    27 juni - hämta klänning & slinga håret+provuppsättning, även m2b ska klippas
    28 juni - till underklädesbutiken för att försöka få korsetten att sitta bra under klänningen + att färdigställa vigselprogram & festhäften

Hmm... någonstans mitt i det här ska jag lyckas hitta den perfekta morgongåvan samt beställa brudbukett. Är det bara jag som tycker att tiden helt plötsligt skenar iväg? För några månader sedan stod den ju helt stilla....

• Semesterbruden

Hejsan och godmorgon =)
    Har precis testat spraytan på benen, ska in och duscha av det alldeles strax. Jag har haft det hemma i några månader för att hinna testa innan bröllopet men som allt annat har jag skjutit upp det. Jag hoppas det fungerar bra, då ska jag testa hela kroppen i kväll tänkte jag.
    Sen ska jag testa AT - absolut torr, deo från apoteket som ska vara skit bra så man inte svettas på flera dagar under armarna.
    Vissa kan få irritation på huden och tycker att den gör ont så jag ska testa den ikväll så man inte vaknat upp på bröllopsdagen och har utslag under armarna.

Ska till frissan på måndag (v 27), träffa prästen på onsdag, hämta blommor på fredag och fixa arrangemang mm. Sen på lördagen den 5 juli gifter vi oss !!!!

Vi har så mycket annat som ska fixas utöver bröllopet pluss att jag jobbar kväll hela den här veckan så det känns som att dagarna inte räcker till.

• Caroline&Kristian

Hej,

Ännu en brud, nu bara 12 dagar innan och ALLT är klart!!!!
    Faan vad skönt, kan slappa och njuta dessa två veckor innan. Amerikanerna kommer denna veckan och jag kan umgås med dem nu!! :))

LYCKA TILL!!

• Semesterbruden

Var precis och köpte pärlor och oasis till bordsdekorationerna jag ska göra, skännande !
    Jag hittade limegröna pärlor till vita rosor, det blir nog jätte fint ! Hade tänkt vita pärlor först men det här blir nog ännu bättre =)
    En sak till klar på listan !!!

• rosie101

Nu är det ju bara 12 dgr kvar.

Det som är kvar är:
    -Köpa vita stay-up strumpor och ev. korsett/gördel.
    -Maten (som inhandlas och görs i ordning av mor och brors sambo)
    -Tårta & bukett (som svärmor ska fixa)
    -Behöver nog bleka håret en vända.
    -Köpa lösnaglar och mascara.
    -Den 29:e ska vi till kyrkan och öva.

Annars är det mesta klart, iaf det viktigaste (ringar, kläder mm)

Min möhippa är avklarad men svensexan återstår och sker till helgen...

• Sommaren2008

Snart!! Börjar bli lite nervös nu när jag akn säga att "Vi gifter oss nästa vecka". Är orolig idag för att jag ska frysa.

Imorgon ska jag till frisören och färga håret.
    Torsdag: Provsminkning
    lördag: möhippa

Jag fick ett brev i förra vecka där det fanns en lista på vad jag ska ha med mig (bl.a. en litchi, en skruvmejsel och något fyrkantigt och 15kr i femtioöringar) sen ska jag hoppa på en viss buss och sen vet jag inget mer... men det var visst väldigt viktigt att jag inte drack någon alkohol innan iaf... hmm... *nervös*

• Pumpkin
    Sommaren2008 skrev 2008-06-23 11:32:18 följande:
    Snart!! Börjar bli lite nervös nu när jag akn säga att "Vi gifter oss nästa vecka". Är orolig idag för att jag ska frysa. Imorgon ska jag till frisören och färga håret.Torsdag: Provsminkninglördag: möhippaJag fick ett brev i förra vecka där det fanns en lista på vad jag ska ha med mig (bl.a. en litchi, en skruvmejsel och något fyrkantigt och 15kr i femtioöringar) sen ska jag hoppa på en viss buss och sen vet jag inget mer... men det var visst väldigt viktigt att jag inte drack någon alkohol innan iaf... hmm... *nervös*
    Shit, så har jag inte hunnit tänka än - NÄSTA vecka GIFTER vi oss! Aaaah, panik!
  • Sommaren2008

Jag vet!! Det börjar kännas i nerverna nu. Känner paniken krypandes sakta sakta... Vilken tur man har BT!!

Svar på tråden 5 JULI, nedräkning pågår för fullt!