• hanjoh

5 JULI, nedräkning pågår för fullt!

Hejsan vår tråd var stängd såg jag, tänkte vi kunde snacka vidare här

Idag är det bara 39 dagar kvar brudar, snart står vi där i våra klänningar, wihoo va kul!

Lycka till alla!

• Svar på tråden 5 JULI, nedräkning pågår för fullt!
  • swordfish

Åhhh jag börjar känna mig supernervös!! sådär ruskigt illamående emellanåt så det börjar köra i magen!! whiiii känns skitjobbigt!! men det "ska" väl vara så... puh. Hur 17 ska man känna sig på lördag...? precis när kyrkklockorna börja ringa och ingångsmarschen kommer en och man ska gå in och möta alla!!? Och hur ska jag kunna lägga en snygg makeup med darriga händer!? puh! andas in - andas ut...
    Ni då?? är inte ni stirriga?

• Pumpkin

Stirrig är bara förnamnet - jag mår illa hela dagarna!

• Munchkin

Än så länge är jag lugn som en filbunke...men jag räknar med att i takt med att kyrkklockorna börjar slå på lördag så kommer jag att få fler och fler fjärilar.....

Provade klänningen igen idag, med underkjolen till, den är lite skrynklig min stackars klänning emn jag hoppas att de flesta vecken kommer att rätas ut när jag haft den på en stund Däremot kom jag fram till att det var tur att jag passade på att köpa hollywood tejp samtidigt som jag köpte free-bra:n för när jag fick hem klänningen i mars satt den som gjuten över bysten, men nu sitter den lite i lösaste laget så det blir till att tejpa fast den så att den inte ramlar ner *S*

• miapias

ska ni era mär nån morgongåva??

• Pumpkin

Vi ska egentligen inte köpa några morgongåvor just nu, vi sparar det till bröllopsresan. Men vi har kommit överens om att man kan ge något litet i alla fall, som inte behöver vara köpt/dyrt. Jag ska nog bara ge honom ett brev.

• Munchkin

Jag har köpt 2 tavlor emd filmcellscollage till min blivande. Han såg såna förra året på en mässa och pratade väldigt mycket om dom då så det borde bli en bra present tycker jag. Stora problemet är att få dom till hotellet utan att han ser dom för de är inte direkt miniatyrer *S*

• lotta070508

Hej här är en till helstirrig brud nu på lördag. Det känns sjukt att säga att man ska gifta sig om 3 dagar när man började planera för ett år sen. Jag blir oxå helpirrig när jag tänker på att klockorna tystnar och marschen börjar...... Har precis gjort färdigt alla festhäftena och det känns sååååååå skönt och de blev mycket bra. Vad är det för Hollywood tejp ni har köpt? Var kan man köpa sådan? Kram på alla 5 juli brudar!!!!!

• Jen82

Lycka till tjejer nu e de snart dax ju.
    På lördag är det en vecka för oss till de e dax.
    Lotta Domkyrkan e så fin och de LÅTER så mkt med marscherna :):)

• lotta070508

Ja de säger det. Vi ska ha Mendelsohn som ingång och sen ska två tjejer sjunga solo på Du är allt och För att du finns med Sonja Aldén och som utgång ska solisterna sjunga All you need is love med beatles. Hoppas att det ska bli bra men det tror jag. Har jag helt fel eller är det inte så att du ska gifta dig där veckan efter Jen82? Börjar närma sig för dig oxå!! Lycka till!!!!

• miapias

jag har varit iväg o fått fotvård +manikyr...det blev så bra...festprogrammen +vigsel programmen är klara..det blev en miss bland presentationerna på en...
    det står såhär
    " 19. Margareth Burström: Kusin till brudens mor nr 3, arbetar på Brux, gift med nr 16 Gillar att resa. Dejt till nr 21."

Svar på tråden 5 JULI, nedräkning pågår för fullt!