skånebrudar
Var är alla Skånebrudar? Gifter mej i augusti ;)
Var är alla Skånebrudar? Gifter mej i augusti ;)
åhh va skönt du är färdig.
Det blir antagligen Hagelqvist, hon har redan två den dagen så hon vill fundera på om hon hinner eller ej först.
annars blir det en annan. Hon på hagelqvist fixar också mitt smink :) kolla i mitt galleri så ser du bild på tårta o lokal utsikt o lite sånt :)
Tårtan var jätte fin!
Och lokalen blir ju perfekt
Ni skulle vara på stranden och vigas va?
Vad betalar du för bröllopstårtan?
Provade min klänning idag igen, man vill inte ta av sig den
åh vad skoj du prova klänningen.. jag gjorde också det häromdagen, de skulle sy in o sy upp :)
tårtan kostade 1650kr för 60bitars (26kr biten) men det fanns även de som kostade 20kr biten som var jätte fina.. vissa kosta 120kr biten men det tyckte jag var alldeles för dyrt.
jag gillar lokalen skarpt.. lite tråkigt med alla båtar men vad väntar man sig när man hyr segelklubbenslokal hihih
He he ja de är klart att de är lite båtar där då
Nu har jag av bokat tårtan och tänker göra dem själv!
Hoppas jag inte ångrar mig sen, har övat nu i sommar på att baka tårtor så de ska nog gå bra!
I morgon ska jag och m2b gå på Bruce Springsten
vad skoj med Bruce Springsteen. Låter mkt trevligt. En annan ska städa och storhandla etc. hihi..
Det e ju skönt att slippa baka inför sitt bröllop å andra sidan har du så pass få gäster att du kan nog göra det utan stress. Har du tänkt dig att göra flera eller en stor? Vad för smak?
De ringde precis ang. ringarna. Guldsmeden ska sätta igång med arbetet nu *spännande* så nu får vi ringarna om några veckor.
Hur ser din ring ut, minns inte om du redan sagt *sorry*
Jag ska ha rosa prinsess tårtor med vit ros på.
De ska vara en citron fyllning i och färska hallon.
Då blir de inte så sött och de är bra!
Tråkigt att storhandla, finns inget värre!
Min var klar idag, men är just nu i Göteborg, få hem den på Torsdag.
Finns en bild på den i galleriet
Hur kommer din se ut ungefär?
Tycker d känns som man e färdig men listan man betar av fylls bara på =P Konstigt!!!
Lite drygt 1 månad kvar nu =)
Tiden går jätte snabbt nu
är oxa nästan skanebrud, men emigrerad sadan.. kommer dock tillbaks for bröllopet men tycker det är jobbigt att göra allt pa distans, sa om ni har tips pa bra och billiga florister, frisörer och sminköser sa tags de tacksamt emot!