• viktualia

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

Trådnummer 9 träder in! Kära nån så länge vi pladdrat tillsammas!!!

Här har vi nu en nionde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, hoppas att fredagsfesterna kommer igång igen och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 9.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9
  • viktualia

shit... som sagt.. så läskigt

Nu ska vi smälta nyheten själva en vecka innan vi berättar för våra resp familjer nästa vecka...

• anne på grönkulla

Oooo, avis - även om jag inte behöver solsemesterväder - men ni har förtjänat det så enormt o kan verkligen få gå in i er själva o detta nu - det låter super tycker jag!

• viktualia

fniss fniss

jaa vi har ju renoverat och renoverat och haft oss! så det ska bli najs med semester! och bra att få smälta att livet är på väg att förändras rätt drastiskt..!

• Sister of the Night

*Dundrar in mitt i händelsernas centrum*

Men Vickis, vad fantastiskt - GRATTIS!!!

• Oms

Tja brudar! skrev precis maratoninlägg i granntråden, har inte kommit in här för lösenordet var bortslarvat o en ianktuell mailadress had ejag angivit oxå... jaja det löste sig tillslut

TADA! hör e jag

Grattis igen Vickisen! så häftigt! så nu Anne - vad väntar ni på bruden

hur var det m trådträff? var det inte snack om en sån när Anne kom till svedala? elelr har jag snurrat ihop det (önsketänkande kanske?)

hur mår Muffinsen?

Ngt ifrån SIS, teskedsgumman, Pela o alla andra dödliga?

allt e bara bra m oss har mindre än en månad kvar tills jag börjar jobba igen! shit vad tiden gått fort! och det har blivit en hel del förändringar på jobbet så det blir ingen BT på arbetsitd som jag så kallt räknat m tidigare... jag har fått nya arb.uppgifter till 50%, ska sitta i öppet landskap med resten av de 70% av avdelningen som gör det och dessutom på ett riktigt dåigt ställe så att alla kan se vad man har på bildskärmen - bläh! men ok, jobbet i sig verkar bli kul iaf!

nu ska jag umgås m maken lite innan sängdags! tjingeling!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9