• viktualia

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

Trådnummer 9 träder in! Kära nån så länge vi pladdrat tillsammas!!!

Här har vi nu en nionde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, hoppas att fredagsfesterna kommer igång igen och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 9.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9
  • Oms

Men åååh! Sis! *kramar om* var ha du varit? släng ihop ett mail vettja, måste logga ut nu! ciao

• viktualia

JÄTTEKRAMAR till Sis och Oms! Skoj att se att ni inte försvunnit från jordens yta!

Trådträff i augusti - i teorin kan jag ses i Sthlm 17/8 men jag vet inte om jag pallar det... dvs hur mycket kraft jag har till div saker. I så fall får det gärna bli tidigt på dagen så att jag kan dra hem till hålan i tid... ska börja jobba dagen efter.

Ännu mer teoretiskt är att jag kan passera storstan söndagen därpå, dvs 24/8 men det vet jag inte om jag tror på själv.. fniss fniss

Nu drar jag på semester till Sardinien och återvänder till svensk mark den 13:e. Lär kolla BT då.

KRAM till alla!

• Zozo

Shit Vickan! Pa första försöket - maj gauuuudddd! Grattis! Hoppas att ni själva lyckas smälta det hela ni med.. Vi fick ju trots allt vänta en manad eftersom det inte funkade första

Stooooooora kramar till Omsan och Sis som man inte ser sa ofta! Och naturlich även till Anne o Nenne o alla andra här med!

• viktualia

Zozo - japp paniken är rätt omfattande... galet!

(makens mobila bredband kom visst till användning....)

• anne på grönkulla

*vinkar från soffan*

Jag har promenerat en mil idag - bara på att trava runt inne i stan. detta enligt makens stegräknare, min har slut på batteri...

• Sister of the Night

*kramar tillbaka åt alla möjliga håll!*

Trådträff, vad skoj det skulle vara. Det är ju nästan fånigt vad man har varit borta från BT!
    Här är fullt sjå fast jag har semester. Man har vad man skaffar sig, hehe.

• Zozo

Njae joe... eller va..

Lite semester är det ju; inte hittar jag pa mycket med mina dagar inte! Maken är hemma nu sa det är ju genast trevligare, men jag har ärligt talat svart att sysselsätta mig!
    Visst läser jag och ser pa film och lite sa, men för det mesta är jag för trött för att hitta pa nagra större utsvävningar, men jag antar att det är som det ska vara i slutet pa en graviditet.. i synnerhet när det är sa här äckligt varmt! Men jag känner mig onekligen lat!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9