• viktualia

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

Trådnummer 9 träder in! Kära nån så länge vi pladdrat tillsammas!!!

Här har vi nu en nionde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, hoppas att fredagsfesterna kommer igång igen och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 9.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9
  • Sister of the Night

Mmmmm, Stockholm *avis, avis*

Just ja, det var ju du som hade dina rötter där!
    Allt väl i Stockholmia?

• anne på grönkulla

Absolut! Jag sover på morgnarna, läser deckare, fikar med kompisar o umgås med mormor - my idea of bliss! Ska komma till att städa vinden också bara...

• Sister of the Night

Innan jag glömmer bort att säga det (man ska passa på att dela med sig när snälla saker dyker upp i huvudet ), jag tror aldrig att jag har sagt det Zozo, men jag gillar verkligen din avatar!! *nej, jag är inte full*

• Sister of the Night

Sover på morgnarna gör jag också. Jag är en synnerligen morgonlat människa som verkligen hatar att stiga upp tidigt bara för att en eländig klocka ringer... (den har nåt samband med jobbet, vilket brukar inte vara alldeles solklart så där i gryningen).

Jag önskar verkligen att jag också hade kunnat säga att jag umgås med mormor, rent fysiskt blir det emellertid lite svårt.
    Klokt att du passar på medan du kan!

Jo, i Stockholm finns det väl ett och annat fik kan jag tänka mig...

• MuffinsTönt

Hallå i tråden! I'm back!

Har läst lite grann men inte orkat skriva ngt. Allt är snurrigt här just nu. Av nån anledning så får folk för sig att sparka sig själv i arslet *får man skriva såna ord? * och börja med en massa projekt. Tex muffins o hennes goa grabb. Jo, vi ska ... *virveltrumma*

* Börja lära MIG spela golf. Enligt grabben och hans pappa har jag tydligen talang. Jag måste börja spela golf, typ. Lite kul är det iofs. Och sen är det bra men en till gemensam intresse, inte bara med honom utan hans släkt.

* Vi ska börja träna igen. - På Sats!! Lyxigaste gymmet i stan. Min knä börjar bli bättre o bättre. Tänker att det vore dags att göra ngt åt allt annat börjar komma i form. Vi har räknat ut att 500kr i månaden för 4 anläggningar runt i stan (med ett som ligger 3 min från mitt hem) som erbjuder 4 OLIKA träningsformer totalt MÅSTE vara mer lönsamt än 300kr på en anläggning med 3 träningsformer. *peppar peppar*

* Funderar på när jag ska börja ta körkort.
    Ska jag mjukstarta nu under hösten medan jag söker jobb eller ska jag skaffa ett jobb först o sen pluggar till ett körkort. Kruxet ligger i dem där färgade sedlarna med männoskobilder på .
    Börjar jag nu får jag hitta en bil o sen övningsköra med grabben samtidigt som jag sparar pengar till körskolan. Det kan dröja ett tag innan jag kommer ut till skolan. Då kan jag både köra med skolan o extra hemma.
    Om jag väntar tills jag har jobb (ströjobbb, fast jobb, vilket som helst), då kommer jag kanske tar en intensiv kurs samtidigt som jag kör extra hemma. (Gjorde inte Vickan det?) Det blir kanske att jag inte behöver dra ut på det hela. Jag vet inte, va tycker ni låter smartast? Just nu, har jag ingen aning när och vad för jobb jag får. Skit på den fronten just nu.

• MuffinsTönt

Gud va snurrigt det blev nu när jag läser det igen. -Som vanligt. Det var ju så bra när det fortfarande var i hjärnan. Hoppas ni förstår va jag menar...

• viktualia

Nu är jag tillbaka i Sverige efter en trevlig vecka i solen. Har surat HEMSKT över att jag inte fick dricka vin, men är man på smällen så är man!

Muffins - skoj att se dig här igen! Jopp, jag övningskörde privat.. med maken!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9