• viktualia

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

Trådnummer 9 träder in! Kära nån så länge vi pladdrat tillsammas!!!

Här har vi nu en nionde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, hoppas att fredagsfesterna kommer igång igen och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 9.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9
  • anne på grönkulla

fick lite kaffe o lite smuts på byxbenen men inte värre än att det gick att tvätta bort - lite omtumlad var jag väl i landningen (du vet det tar några minuter innan man har full koll igen för man blir så paff)

• nennesjuttioåtta

ja, som Sanna Kallur idag, ungefär. Vad fan hände, liksom. Fast jag brukar alltid skratta så att jag gråter, så folk tror att jag slagit mig riktigt illa men det är för att jag skrattar så hysteriskt så jag inte får luft. Som när jag blev påkörd av en forskajak (satt i en jag med), klart det gjorde ont, men minen som hon som körde på mig hade var obetalbar! (en nära vän, så hon är ju förlåten) *asg*

Förestten, Viktualia! Jag skrev ju om förslag förra året om 30-årspresent till min man, och du föreslog segelflyg? Tur att jag inte tog det (utan formel3) för det var vad han och jag fick av mina föräldrar i gemensam 30-årspresent så vilken helg som helst blir det!

• MuffinsTönt

Fan att jag missade när Kallur vurpade. Synd att hon gjorde det, men kul att se. Jag höll på o gå in i väggen igår kväll. Kom hem sent efter kulturkalaset (fd göteborgskalaset) o ville inte tända lampan. Vet på ungefär att dörren låg rakt fram så jag marscherade på. Jojoomänsam, när jag tittade upp var jag 30 cm från att gå rakt in i väggen. Dörren låg 20cm åt Vänster.

• nennesjuttioåtta

aaaahahahahah!!! *gråtskrattar*

• MuffinsTönt

På tal om present, måste tänka ut ngt till grabben på hans födelsedag nästa mån. Men det får inte va för exklusivt.Jag måste spara det till nästa år, då fyller han 30.

• anne på grönkulla

Återkommer en annan dag med glada förslag - nu ska jag gå o knyta mig - maken har redan däckat!

Vad har du tänkt dig för budget muffin?

• nennesjuttioåtta

jaha, nej jag skrattade inte åt Kallur (hemska tanke) utan åt att Muffins var så nära att krossa näsan i väggen...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9