• viktualia

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

Trådnummer 9 träder in! Kära nån så länge vi pladdrat tillsammas!!!

Här har vi nu en nionde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, hoppas att fredagsfesterna kommer igång igen och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 9.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9
  • MuffinsTönt

Go natt Nenne (o ni andra också). Gud va mkt action det var här ikväll. KUUUUL!!!

• nennesjuttioåtta

desto lugnare idag!

Tror att det blir en sån där liveit.se/upplevelser/10187/ i present till maken (och om du läser, P... - KOLLA INTE DÅ!!! )

Dock ska inte jag följa med så jag letar en person som gillar att inte ha fötterna på jorden. Bokstavligt talat.

• Telemarkgrrl

Nenne, såg du det där programmet där Tilde Fröling och ...aaah, vad heter han nu då?! ... han som utsätts till Sveriges bäst klädda karl? ... provade på det där i England någonstans?! Det var ett underbart program.

• MuffinsTönt

Jag tror grabben skulle tycka om zorbing han också. Han tyckte det var kul att hoppa bundy jump. Fast då får han prova det med nån annan. Jag vågar inte åka nånting på liseberg utom Grodorna.

• nennesjuttioåtta

Telis
    jaaaa! Peter Siepen!

• nennesjuttioåtta

Ja, det var helt galet och maken tyckte det såg så jävla coolt ut, får hoppas att han tycker det efteråt också.

Dock inget för mig, då jag blir yr av att gå i en spiraltrappa t o m.

• nennesjuttioåtta

muffins
    du och jag kan ju stå bredvid och applådera när de studsar utöver i samma boll?

• MuffinsTönt
    nennesjuttioåtta skrev 2008-08-19 19:07:29 följande:
    Dock inget för mig, då jag blir yr av att gå i en spiraltrappa t o m.
    Haha,jag me!
  • Telemarkgrrl

Peter Siepen! Tack, nenne! Jag höll på att få hjärnblödning här av att försöka komma på det.

• nennesjuttioåtta

Vassego, telisen! (Lät ju otäckt med hjärnblödning! Tur att jag var så snabb då!!)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9