• viktualia

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

Trådnummer 9 träder in! Kära nån så länge vi pladdrat tillsammas!!!

Här har vi nu en nionde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, hoppas att fredagsfesterna kommer igång igen och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 9.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9
  • anne på grönkulla

Nej, det känns verkligen att semestern snart är slut o att att vardan snart är åter. Jag bävar lite ärligt talat - det är så mycket som är outrett kvar som jag måste ta tag i när jag är tillbaka - o jag ser verkligen inte fram emot det...

• anne på grönkulla

Men maken har lagat middag, jag dricker vin o har lunchat med en av bästisarna idag, så det är inte synd om mig. Även om jag håller på att bli förkyld och ska göra en del jobbsaker redan denna vecka.

• viktualia

Maken försöker få mig att engagera mig i att leta bil... aaaaaaaaaaaaa bilar är dyra, miljödumma och svåra att förstå sig på!!!

• MuffinsTönt

Åh, tack Anne. Alltid kul med lite alkoholtips.

• nennesjuttioåtta

jaaa, det där har jag också druckit - riktigt gott!!!

• anne på grönkulla

Ja o riktigt gott vin för de pengarna är verkligen inte att förakta!

Annars är jag stolt över mina tokgoda flaskor a 150 kr st...

• anne på grönkulla

Jag borde stryka o sortera papper o bädda... Satt igång tvätten har jag gjort. Men nädå, jag läser deckare, dricker saft o dumsurfar - o äter avokado på knäckemacka.
    hmmm...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9