• viktualia

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

Trådnummer 9 träder in! Kära nån så länge vi pladdrat tillsammas!!!

Här har vi nu en nionde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, hoppas att fredagsfesterna kommer igång igen och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 9.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9
  • viktualia

Anne - förstår att det är sorgligt! *kramar om och hejar på*

Själv borde jag gå och lägga mig.. men jag är gräsänka och då är jag bäst på att vara vaken för länge...

... att det pågår nån sanslös Rockabillyfestival i närheten bidrar inte direkt till känslan av sovdags...

• MuffinsTönt

Sister
    Har jag missat nåt? Har du gått och skaffat dig en fästis?!? Iofs det kanske är samma sak som sambo. Några kallar ju grabbens päron för mina sväron. Jag skrattar och skruvar på mig varje gång.
    Är det systemets Ecologica? Jag har smakat på den vita, tror den var ok. Vi pratar också om ny damsugare. Vilket märke har ni köpt,är den bra(värd pengarna)? Va dumt av din arbetsplats att komma på såna tankar. *fy skäms*

Anne
    Är det dags? *kramar*

Vickan
    Jag har också varit gräsänka. Grabben är ute och paddlar med jobbet nånstans mellansverige. Men imorrn är han tillbaks. *moahahaha*

Dags att sova i min degiga värld. Go natt brudar!

• Sister of the Night

Hej Muffinet! Haha, nejdå, det är samma gamla vanliga goa fästis som vanligt!

Hm, få se.... *går till flaska*

• Sister of the Night

Ja just det! Ecologica shiraz 2008 står det på etiketten. Gott som tusan var det!

Jaa, jag vet. De har så knäppa idéer så man blir alldeles rådlös åt det. Man får försöka att inte bry sig så mycket, jag menar, visst suger det något lldeles enormt men jag ska inte deppa ihop. Världen kan inte gärna stå och falla med *namn på företag* tänker jag.

• Sister of the Night

Hm, kommer inte ihåg på rak arm vad det är för märke *hade du inte redan lagt dig hade jag kunnat gå och kolla men det kan vi ta en annan gång* men den skulle vara godkänd av astma och allergiförbundet, en knallorange sak, den var inte så dyr och den suger bra som tusan (men till skillnad från *företagsnamn* så suger den på ett positivt ochförväntat sätt )

• MuffinsTönt

Sister of the Night skrev 2008-08-30 00:14:19 följande:

Hm, kommer inte ihåg på rak arm vad det är för märke *hade du inte redan lagt dig hade jag kunnat gå och kolla men det kan vi ta en annan gång* men den skulle vara godkänd av astma och allergiförbundet, en knallorange sak, den var inte så dyr och den suger bra som tusan (men till skillnad från *företagsnamn* så suger den på ett positivt ochförväntat sätt )
    Hmm... Du pratar fortfarande om vin va? *kliar på huvet* Annars är den enda knallgul sak jag kan komma på nu är ... hmm ingeting.
  • Zozo

Nu är albumet klart och beställt!

Vickan det handlar inte om ambitionsniva - vara foton (digitala) är inte ens tryckta sedan 2 ar... hmmm... Sa det handlade om att sortera ca 800 foton, göra ett urval och ev redigera vissa. Att peta ihop dem i ett album var liksom den snabba delen (fast jag gjorde en san där fotobok pa nätet). Men nu e det fixat!

• viktualia

Zozo - åhå! jag är med!
    Men den ambitionsnivån kom vi inte upp i... fotobok alltså..

Själv har jag landat hemma i villan efter en helg på vift! Råsaftcentrifug är skoj!

• Zozo

Ah jag tyckte det var enklare än att trycka upp fotona, köpa album, klistra o grejja.. urkk! (Jag satte ingen avancerad text) Fa nu se om det blev snyggt. Men jag gjorde ju en för ngt ar sedan till maken sa det hoppas jag.

• MuffinsTönt

Jag har också tänkt göra en såndär fotobok till grabben med bilder på oss som present. Fast det gäller att samla på sig tillräckligt med bilder för att man ska kunna välja fritt. Lite svårt när vi är så lata på att ta bilder på oss.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9