• viktualia

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

Trådnummer 9 träder in! Kära nån så länge vi pladdrat tillsammas!!!

Här har vi nu en nionde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, hoppas att fredagsfesterna kommer igång igen och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 9.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9
  • MuffinsTönt
    viktualia skrev 2008-09-02 22:18:41 följande:
    vaddå OT-varning?!? här finns väl inget OT.. fniss fnissoch godnatt!
    HAHAHA, du har så rätt Vickan! *rodnar*

Förresten, av en slump såg jag att idag var precis ett år sedan jag registrerade mig på BT och joinade "nu har vi gjort det igen"-tråd nr x. :o *wooow*
  • nennesjuttioåtta

Men muffins, ska jag inte skölja ut bikarbonatet med vanligt vatten först? En liter ACV-blandning räcker ju inte långt att skölja mitt långa hår med. Och omjnag doppar håret i det först så hamnar väl bikarbonatblandningen i byttan?

• MuffinsTönt

Men Nenne, läs igen.

MuffinsTönt skrev 2008-09-02 22:15:14 följande:
    Massera nogrann (3-5min) och sen skölj det med vatten samtidigt du forsätter att massera och nu gärna i längderna också.
  • MuffinsTönt

Men asså, jag fattar inte. Det MÅSTE va längre än ett år sen. För jag kom in i 2a tråden eller ngt. Då Majsan var kvar. Det måste va ett tag sen va?!?

• MuffinsTönt

Ok tjejer, ni får ta fram puffarna och pompoma. Jag ska på intervju nu kl 5 på eftermiddag. *andas iiiin och andas uuuut*

• MuffinsTönt

anne på grönkulla skrev 2008-09-04 09:21:52 följande:

*pompommar lite som uppvärmning*Men muffin, var det inte ett år sen alla fick regga om sig då sajten ändrade sig???
    Va fan, det STÄMMER ju!!!!! Tack Anne, har grubblat lite på till och från.
  • Telemarkgrrl

Heja heja, Muffins!! Hoppas att det går bra i eftermiddag!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9