• viktualia

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

Trådnummer 9 träder in! Kära nån så länge vi pladdrat tillsammas!!!

Här har vi nu en nionde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, hoppas att fredagsfesterna kommer igång igen och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 9.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9
  • MuffinsTönt

nenne
    Aha,har du ingen sånt grej du kan hänga fast slangen på. Jag syftad på hårländerna. Att du ska "kamma" igenom håret samtidigt som du sköljer. Försöka iaf.

Jag köpte min rassulera på www.bodystore.se
    OM jag kommer ihåg det rätt så kanske du bor just där crearome har sina inspirationsbutiker. Dem har också rasullera, 100 och 500g. www.crearome.se o klicka på inspirationsbutiker.

• nennesjuttioåtta
    viktualia skrev 2008-09-14 20:25:50 följande:
    *asgarv*Gissa varför jag är så besatt av gamla hojjar.. ha ha ha!
    hehehehe, mmm misstänkte väl den anledningen. Det kanske är bra att det är för långt pendlingsavstånd för cykel? Eller iofs, då skulle man ju komma med rosiga kinder till jobbet!
  • anne på grönkulla

Gamla cyklar? Näej, jag funderar på ny bil...

Själv tränade jag också lite hårt i helgen - rumpan kändes efteråt vill jag lova.

*anne dräller vidare genom sitt förvirrade liv*

• MuffinsTönt

Ok tjejer. På onsdag ska jag vara hårmodell för en klipp och färgkurs. Jag har gett dem fria händer så det ska bli super spännande!

• viktualia

Muffins - OJ! coolt värre!!! Jag laddar för att traska iväg och byta hårfärg lite lagom mycket.. har dock inte fått ändan ur...

Däremot har jag hittat en riktigt snygg höstkappa - grå, en lila/cerise sjal och nya dojjor! Här kommer jag!!! tjohhooooo!

• MuffinsTönt

Jag vet, är suuuper närvös nu. Saknar mitt långa hår redan. Hahaha!

Tycker inte om att schoppa längre. Allt e dyrt o sitter fult på mig. Speciellt om man måste klippa upp 1 decimeter. Däremot har jag hittat en supersnyg skjorta till grabben. Ska jag verkligen lyxa till det med TVÅ presenter?!?!

• nennesjuttioåtta

Klippa upp vadå???

Har en kompis som varit hårmodell ett flertal gånger och inte för att jag vill skrämma dig men hon har ... haft jättekonstiga frisyrer som tagit ett tag att växa ut och fixa till. Men det kan ju också bli tokbra!

• nennesjuttioåtta

Jag har inte färgat mitt hår på 1,5 år nu och det känns skönt, för jag slipper tänka på det! Men i början var det jobbigt för det blir ju blankare med färg och det ser riktigt råttgrått ut det som kommer ut som utväxt. Men jag har en riktigt speciell färg naturligt så nu funkar det bra!

• nennesjuttioåtta

Idag hade jag f ö möss- och vantpremiär! *hutter* Röven och låren frös till is när jag gick långpromenad men nu har jag snart tinat upp.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9