• viktualia

Nu har jag gjort det igen... omgång 9

Trådnummer 9 träder in! Kära nån så länge vi pladdrat tillsammas!!!

Här har vi nu en nionde tråd där vi kan fortsätta diskutera allt mellan himmel och jord, hoppas att fredagsfesterna kommer igång igen och fundera över vad vi ska bli när vi blir stora. Slänga ut enkäter och diskutera snusk. Tipsa om presenter och kanske nojja över livets små och stora utmaningar! Diskutera IRL-träffar innan och efter de går av stapeln!

Kram till er alla goa trådvänner och välkommen till tråd nummer 9.

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9
  • nennesjuttioåtta

hmmm present present. Nåt golfigt, kanske? 4 kg peggar?

• nennesjuttioåtta

En t-shirt där det står "Who's your caddy?"

• MuffinsTönt

Hmm.. tyvärr är inte min budget ngt att skryta om men jag kan nog hosta upp ca 500spänn. *host host* Egentligen har det inte med pengar att göra utan mer att jag vill överraska på ngt sätt. Inte bara köpa ngt dyrt o räcka fram paketet utan nåt mer speciellt.

• MuffinsTönt
    nennesjuttioåtta skrev 2008-08-18 23:31:56 följande:
    En t-shirt där det står "Who's your caddy?"
    Hahaha! Det har han skämtat om för längsen. Att JAG ska vara hans caddy.

På tal om golf... han var på en privatlektion samtidigt som mig idag. Läraren lyckas övertala honom om att skaffa en järnhybrid. Han har en 4a, den är tydligen omodernt. Vet ni hur mkt en sån kostar? hybrid grejimoj?
  • nennesjuttioåtta

ooh ingen aning, jag golfar inte.

• MuffinsTönt

Åh, superbra sida Nenne. Vågsurfing med kajak låter som ngt han tycker om. Om jag vågar låta honom så att säga. Annars hittade jag ngt till mig själv... köra i en supersportbil i 60min. Åhh!!! *vill göra* Just det, körkort behöver man också! *damn it*

• nennesjuttioåtta

nej, nu ska även jag dra ner persiennen. God natt och tack för idag!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen... omgång 9