• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anja 19 juli 2008

Hedebris

det låter visserligen som att det är JAG som är Björn, hehe...

Om någon ska få något när jag är med så får dom verkligen se till att ÄTA lixom

Det jobbiga är att man ju skäms o så tar man inte så mkt som man vill ha o sitter man bara och stör sig när andra sedan tar det man suttit och tänkt på i fem minuter typ "ska jag verkligen våga ta den biten oxå, tänk om de andra tänker, shit vad hon äter osv" och så vips så tar någon annan den och så vill man slå sig i huvudet *asg* (fast Björn kanske inte skäms då )

Du får göra så att du delar upp i två skålar till er, så att du får ha ditt ifred, så gör jag här hemma bara för att jag INTE ska äta sådär tvångsmässigt som jag gör när jag är rädd att allt ska ta slut för att andra oxå äter av det

• Hedebris

vaddå. klart vi vill se dina foton igen!

• Hedebris

jag har köpt sådana hjärtskålar "mitt och ditt" men de används allt för sällan ;)

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

men shit ni har ju sett dem *asg*

Är ju så jä..la många... tar sån tid! Jag kan plocka ut de jag tycker bäst om och lägga på en skiva.

Eller HUR ska vi titta på dem? På tv, dator???

jag har ju inga framkallade foton...

• Hedebris

jag har ju själv hur många som helst

• ingenjörsbruden

Kan man inte koppla en bärbardator till tvn o visa bilderna som bildspel?? Så kan man ta de digitala bilderna på usb eller skiva. Bara en tanke....vet dock inte hur man kopplar ihop grejorna men men!!

• Flamora

Jag ska höra med K om man kan koppla datorn till TV.n. Annars ska det funka att visa bilder på skiva genom DVD:n men jag ska höra vilket format det måste vara i då.

Jag tänkte välja ut ett mindre antal bilder och visa för er. Man behöver ju inte visa 50 bilder på brudbuketten, t ex. Ta med er ett gäng bilder som ni vill visa upp. Kanske nån från vigseln, nån fotografbilder, nån från festen så blir väl det jättebra. Vi kommer ju somna om alla ska visa 200 bilder var
    Vi ser gärna några av dina bilder igen, Anja. Vi har väl sett bilder på alla egentligen..?

Sushi:
    Anja
    Flamora
    Fröken Planera
    Embo

Vem mer??

• Hedebris

haha..jag har en skiva med 900 bilder på

ZzzzZzzz

men vi kan bläddra snabbt

• Embo81

Finns ett fat med 45 bitar, 414kr, det blir ju 11 bitar var om vi är 4 st.

Vad ska ni andra äta?
    Ska ni beställa från samma ställe? www.wasabisushi.se/ Vem hämtar maten?
    Vem beställer?

Jag kan tänka mig en sjögrässallad med...mums!

• Anja 19 juli 2008

Hedebris

vore nog bra om du valde ut max 100 foton annars tar det för lång tid även om vi bläddrar snabbt.

Kan vi inte sätta en maxgräns? Egentligen borde 50 foton per person räcka, det kommer ju att ta bra lång tid ändå lixom! Eller hur känner ni andra?

uppemot 500 bilder per man blir ju lixom på tok för mkt. Då orkar man inte alls engagera sig i de stackare som visar sina bilder sist! HUR ROLIGT det än är att kolla folks bilder! För DET ÄR skitkul men inte hur många bilder som helst som är typ NÄSTAN likadana, om ni fattar hur jag tänker. NÄr man tar porträttfotona så tar de ju kanske 15 bilder som är "liknande"/i samma pose och då får man ju välja en av de femton liksom

Jaja, så tänker jag göra iallafall

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5