• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Flamora

Ok, man ska kanske prova sushi en gång till då om ni nu säger att det är så gott Men då får ni hjälpa mig med vad jag ska beställa!

Embo: Var har du vft? Är det sista terminen du går nu?

• Embo81

Jag gör min vft på en skola i Löddeköpinge, ska ha 4 veckor nu. Har fått sex o samlevnad att ha med dem...tjohoo! Några bra tips? Du e väl biologilärare?

• Flamora

Hehe, ja jag har precis haft sex- och samlevnad. Kan maila min planering till dig.

• Embo81

Ja, gör gärna det. Känner at det är dåligt med tid. 2 veckor nu med planering inför vft sen 4 veckor praktik, där det föväntas att man har full planering klart...

• Anja 19 juli 2008

Embo

det var billigt! Kanske värt att kolla upp...

har du beställt därifrån så att du vet att färgerna blir bra osv? Sånt är sååå jä..la olika från framkallningsställe t framkallningsställe. Kan sabba ett foto totalt om färgerna inte är helt rätt tycker jag, så jag är så feg när det gäller framkallning.

• Anja 19 juli 2008

Flamora

jag håller med du...

vill oxå ha hjälp med VAD jag ska äta, typ sånt som är så lätt som möjligt att tycka om

• Anja 19 juli 2008

lax och räkor antar jag, haha...

• Flamora

Precis!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-09-09 21:59:28 följande:

lax och räkor antar jag, haha...
  • Flamora

Nu är det snart läggdags för mig.

Sov så gott!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5