• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Hedebris

hehe... har minskat ner det från 1200 till 149 bilder

• AnneiLund

GUUUUUUUUUD

Jag har klippt av mig allt mitt hår!!!!!¨
    Vad tycker ni???
    Kolla min sida!!!!

PS: ja jag är sjukt förvirrad!!! Tur att ni håller reda på mig

Kram

• labbråttan83

Jag vill också ha sushi!!!

Flamora skrev 2008-09-11 15:42:14 följande:
    Jag ska höra med K om man kan koppla datorn till TV.n. Annars ska det funka att visa bilder på skiva genom DVD:n men jag ska höra vilket format det måste vara i då.Jag tänkte välja ut ett mindre antal bilder och visa för er. Man behöver ju inte visa 50 bilder på brudbuketten, t ex. Ta med er ett gäng bilder som ni vill visa upp. Kanske nån från vigseln, nån fotografbilder, nån från festen så blir väl det jättebra. Vi kommer ju somna om alla ska visa 200 bilder var Vi ser gärna några av dina bilder igen, Anja. Vi har väl sett bilder på alla egentligen..?Sushi:AnjaFlamoraFröken PlaneraEmboVem mer??
  • labbråttan83

Anne: Din nya frisyr är ju skitsnygg! Du behöver inet ha någon ångest alls för att ha klippt av håret!

Angående bilder så tror jag att det räcker med att visa ca 50 bilder var, det blir ju sjukt många totalt annars. Vi kommer nog bara se vita klänningar och mörka kostymer när vi blundar sedan på kvällen i alla fall

• Fröken Planera

Anne!!! Skitsnyggt! Jag har åxå klippt av mitt, men jag har ju inte alls lika tjockt och fint hår som dig.

Jag tycker absolut att vi ska maxa bildantalet. Det funkar inte att titta på hundratals bilder/par.

Sonny kan köra oss till Ankeborg den 20:e. Fler än Anja som vill åka med? Embo, ska vi plocka upp dig vid stationen.
    I så fall kan vi passa på att hämta upp maten åxå..

• Anja 19 juli 2008

Anne

vrålsnyggt!! Klär dig så jä..la bra! Riktigt riktigt snyggt!

• Anja 19 juli 2008

Labbråttan, då går det jämnt upp...

Blir nio bitar var av sushin om vi är fem

Man äter väl inte mer än nio bitar eller?? Vad har man till sushi? Som utfyllnad menar jag? Jag minns f..n inte... Eller är där inget, menar om man typ har ris till men det kanske man inte har *asg*

• Embo81

Hmmm, Anja, riset är liksom i bitarna...söte du Man äter inget till, om man inte vill ha soppan (som jag för tillfället har glömt vad den heter, men då får man betälla till den extra) men 9 bitar var är väl helt ok.

Jag kan ringa och betälla, men då måste jag veta vem som ska ha vad. Anja, Gabbi, Labbråttan, Flamora och jag sushi. Vilka kommer mer? Vad ska ni ha för mat? På onsdag ringer jag och beställer, så måste veta tills dess. Sa vi 1800 i Ankeborg?

Gabbi, jag kan hoppa av i lund och åka sista biten med er. Ska vi ses på Wasabi? 17.40?

Anne, hur snyggt som helst, du behöver inte ha ångest för det! Fint!

Håller med om att 50 bilder är max!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-09-12 08:40:56 följande:

Labbråttan, då går det jämnt upp... Blir nio bitar var av sushin om vi är fem Man äter väl inte mer än nio bitar eller?? Vad har man till sushi? Som utfyllnad menar jag? Jag minns f..n inte... Eller är där inget, menar om man typ har ris till men det kanske man inte har *asg*
  • Embo81

Hmmm, Anja, riset är liksom i bitarna...söte du Man äter inget till, om man inte vill ha soppan (som jag för tillfället har glömt vad den heter, men då får man betälla till den extra) men 9 bitar var är väl helt ok.

Jag kan ringa och betälla, men då måste jag veta vem som ska ha vad. Anja, Gabbi, Labbråttan, Flamora och jag sushi. Vilka kommer mer? Vad ska ni ha för mat? På onsdag ringer jag och beställer, så måste veta tills dess. Sa vi 1800 i Ankeborg?

Gabbi, jag kan hoppa av i lund och åka sista biten med er. Ska vi ses på Wasabi? 17.40?

Anne, hur snyggt som helst, du behöver inte ha ångest för det! Fint!

Håller med om att 50 bilder är max!

Anja 19 juli 2008 skrev 2008-09-12 08:40:56 följande:

Labbråttan, då går det jämnt upp... Blir nio bitar var av sushin om vi är fem Man äter väl inte mer än nio bitar eller?? Vad har man till sushi? Som utfyllnad menar jag? Jag minns f..n inte... Eller är där inget, menar om man typ har ris till men det kanske man inte har *asg*
Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5