Vet ni... jag lämande iväg min dator för ett tag sen för att den var hur knäpp som helst (full med virus).
Nu när jag sitter här, ledig, med en förskräcklig huvudvärk, hade gjort mig en stor latte, hämtat mitt täcke och satte mig vid datorn i min fötålj för att plöja igenom de sista avsnitten av Greys Anatomy för att lixom LADDA UPP inför kommande premiären den 25:e så finns inte avsnitten i datorn.
Jag har gråtit i en timme nu, ringt hysteriskt till Daniel och frågat om han raderat eller fl yttat mina avsnitt... Har sökt igenom hela datorn.
De är BORTA.
Det är alltså alla avsnitten... säsong 1-4 och jag kollar ju på dem hur ofta som helst. De är min terapi, min verklighetsflykt och mitt sätt att stressa ner. De ger mig ALLT. Fattar ni detta!
Ja, det är säkert helsjukt men jag är så ledsen att jag knappt vet till mig.
Har suttit nu och sökt på nätet var man kan köpa boxarna billigast, men det blir ju hur som helst över 1000 spänn
och dessutom vet jag inte om man kan kolla på vanlig dvd i datorn, kan man det. För jag vill sitta just vid min dator, inte vid tv:n, jag vill ha mina hörlurar och jag vill försvinna, HELT och befinna mig på Seattle Greys lixom.
jag gillar inte alls att se på tv eller bio. Jag älskar BARA MIN DATOR. Usch jag är så jä..la arg, rasande, besviken, gråtig och ja, faktiskt HELT JÄ..LA KNÄCKT.