• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • labbråttan83

Bra att någon ser det positiva i allt

Embo81 skrev 2008-09-18 14:12:56 följande:
    det är bra med slaktade rådjur!! MOhahhhahhhaa...
  • Flamora

HAHAHA

Embo81 skrev 2008-09-18 14:12:56 följande:
    det är bra med slaktade rådjur!! MOhahhhahhhaa...
  • Flamora

Skickat vägbeskrivningar till Labbråttan och Hedebris.

Ska iväg på massage nu som vi fick i bröllopspresent Ska bli så skönt!

• Embo81

Labbråttan, kör du från Lund? Då kanske vi kan få åka med dig så slipper Gabbis man köra oss... Hur många är vi som ska åka från Lund? Gabbi, Emma, Anja, Madde och Cajsa? Bara en idé alltså!

• labbråttan83

Jepp jag kör från Lund närmare bestämt Klostergården. Om ni vill kan jag hämta er vid stationen i Lund (parkeringen vid Klosterkyrkan, Anja borde veta vilken jag menar ) vid 17:45 på lördag?

• Fröken Planera

Det funkar för mig.. Men vi ska ju hämta maten åxå.. Så antingen får vi träffas lite tidigare så vi hinner köra inom restaurangen, eller ska vi hämta maten innan vi ses vid stationen?

• labbråttan83

Jag tycker att ni hämtar maten innan vi ses vid stationen, mitt schema är lite tight på lördag... Är det ok?

• Fröken Planera

Men Madde, då gör vi så att Sonny kör ut oss till Hjärup, så slipper du stressa. Så ses vi hos Flamora istället. Eller strax utanför.
    Anja, vi hämtar dig kl. 17.30 så möter vi upp Embo på restaurangen 17.40.
    Anne???? Ska du med???
    Cajsa har sagt att hon kör själv. Men jag dubbelkollar med henne i dag.

• Anja 19 juli 2008

Åh så bra... Daniel jobbar lördag så jag hade inte hunnit ta mig till stan till 17.45 Så det låter TOPPEN!!

Ska bli så kul att träffa er allihop... Får se om jag lyckas med att lägga in bilder ikväll på min dator. Den har börjat strula något helt enormt. Går det inte så får vi vara utan mina foton helt enkelt...

• Fröken Planera

Jag har ju mina foton på USB, hoppas det funkar för ingen har knackat på hemma hos oss och bett att få laga vår uppbrunna dator, så vi kan ju inte bränna ner bilderna på skiva.

Anja, jag vill ju se dina bilder åxå.. Har bara tittat lite snabbt här på jobbet, men det kändes så stressigt, så det känns inte som att jag sett dem på riktigt.

Embo, hur går det för di, har du fått bilderna från fotografen än?

• Fröken Planera

Jag tar förresten med mig hallon och blåbär som vi kan värma till glassen.

• labbråttan83

Ok, då ses vi i Hjärup! Låter mums mums med hallon och blåbär!

• Flamora

Det går bra med USB. Vi kan bränna över dem på en CD-RW när du kommer hit, en sån man kan radera sen och använda igen.

Fröken Planera skrev 2008-09-19 09:33:16 följande:

Jag har ju mina foton på USB, hoppas det funkar för ingen har knackat på hemma hos oss och bett att få laga vår uppbrunna dator, så vi kan ju inte bränna ner bilderna på skiva. Anja, jag vill ju se dina bilder åxå.. Har bara tittat lite snabbt här på jobbet, men det kändes så stressigt, så det känns inte som att jag sett dem på riktigt.Embo, hur går det för di, har du fått bilderna från fotografen än?
  • Embo81

Vi har inte fått alla bilderna ännu..tror inte det iaf, skulle vara om de kommit idag, har inte hunnit kolla.

Haha, har varit med om en tokig sak här på bt, berättar med imorgon...

Jag är vid wasabi 1740 imorgon!

Fröken Planera skrev 2008-09-19 09:33:16 följande:

Jag har ju mina foton på USB, hoppas det funkar för ingen har knackat på hemma hos oss och bett att få laga vår uppbrunna dator, så vi kan ju inte bränna ner bilderna på skiva. Anja, jag vill ju se dina bilder åxå.. Har bara tittat lite snabbt här på jobbet, men det kändes så stressigt, så det känns inte som att jag sett dem på riktigt.Embo, hur går det för di, har du fått bilderna från fotografen än?
  • Flamora

Haha, man kan va med om massa märkligt här på bt. Du får inte glömma å berätta imorgon!

Jag har köpt saker till minipajer, sallad och ska köpa bröd imorgon. Har även köpt godis och chips. Nåt mer vi behöver? Vi har ju en bib rött och en vitt och jag har bubbelvatten.

Och glass har jag köpt så klart!

• Anja 19 juli 2008

God? morgon allihop...

Usch vet ni jag har ALKOHOLångest! Inte för att jag var FUUUULLLL eller så men ett tag var jag berusad som attan och jag blir lixom alltid sluddrig (redan efter två glas vin) och kände mig som en ALKOKÄRRING, sen var jag så gråtmild av andra anledningar, så minsta lilla kunde lixom få mig av banan. Så jag hoppas att ni ursäktar om jag var konstig, hehe...

Droppen var lixom när Daniel inte kunde hjälpa mig att få över bilderna jag suttit med i en evighet, grrrrr...

Men efter typ 3 timmars osammanhängande sömn (kan inte sova när jag druckit alkohol, får hjärtklappning och sånt) så sitter jag här, hade mkt tidigt morgonsex innan daniel stack o jobbade dessutom, och är såååååå trött och ska börja jobba om 45 minuter, suck... Fattar inte riktigt hur jag ska orka med denna dagen!!

Det var iallafall SUPERTREVLIGT igår, även om jag nog kommer vänta LÄNGE innan jag provar sushi igen (måste först glömma bort hur det smakar ).

Embo messa mig så jag kan föra över pengar t dig...

Tack för allt du fixat och donat med Flamora och sååå fint ni hade det hemma hos er!

• Hedebris

som jag sa igår till famora.

om ni vågar och vill så är ni fortfarande välkomna till mig i malmö. och jag lovar att man inte blir våldtagen varje kväll ;) och det är inte så långt som alla tror till malmö :P

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5