• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Jen82

De var jättefint.
    De roliga med de hela var att MIN GRANNE var där med barn o barnbarn o barnbarnsbarn. Jag pekade till m2b o han NEJ jag bara JO. Sedan tärnans granne var oxå där... Hur stor sannolikhet att vi båda tvås grannar var där? :D

• Anja 19 juli 2008

Haha vilket sammanträffande... sånt bara bekräftar den där frasen "världen är liten"

• Jen82

Japp :):)
    Hur går de för dig o planeringen??

• Anja 19 juli 2008

Jodå, det går...

Festprogrammen blev klara häromdagen, vigselprogrammen har jag nästan fixat klart, ska bara maila det till prästen och få klartecken att allt verkligen stämmer

Sedan är det diverse inköp och pyssel kvar... Favors som ska göras iordning, placeringskorten osv.

Känns som att saker börjar falla på plats.

Ska lämna in klänningen för att sy upp den och ånga den och slöjan (gör dem rynkfria) och sen, tja, sen är nog allt klart...

Eller nej, plastronger t sönerna o mannen + väst till mannen har vi kvar oxå!

• Anja 19 juli 2008

hur går det för er... Bara två veckor kvar!!!

• Jen82

Okej de låter ju bra.
    Vi har vigselprogrammen klara bara skrivas ut.
    Barnens roliga leksaksprogram ska bara skrivas ut.
    Köpte massa leksaker till barnen, tuschpennor, några uteleksaker o så. På tiger :P

Ja m2b måste köpa nya byxor de andra e för små. Vilket e bra för han var alldeles för smal innan.

Smycke ska köpas, ev på glitter..
    Vita solrosfröer ska inköpas.
    Göra fler tyllpåsar för solrosfröerna, eftersom vi inte har tillräckligt många av de fina vi köpt i från usa.
    Bubblor ska köpas till barnen.

Ja de e godis snacks o de kvar med..

• Anja 19 juli 2008

Jen82

Åh du har alltså gjort program till barnen. Det ska jag oxå göra... Du skulle möjligtvis inte vilja visa mig ditt??

Jag har total brist på fantasi där. kan inte komma på vad jag vill ha med alls...

Du får såååå gärna maila mig på anjaoemil@hotmail.com

Har bara ett fåtal antal barn i åldrarna 3-8 år. Fem barn för att vara exakt (varav tre är våra egna, fniss).

• Jen82

Jag fick den av nån här på BT.
    Du kan få kopia när jag e hemma om. Bor hos mina föräldrar just nu...kollar på email om jag har de kvar där.
    Kram

• Flamora

Hej på er!

Idag har det varit full rulle med valskurs och sen kalas så jag har ju inte hunnit titta in här.

saknade dig på kursen, Anja, vad synd att ni inte kunde komma. Det var faktiskt kul. Vi kan ju lära er istället En, två, tre, en, två, tre... Och det var bra att byta partner. Tror att vi hade blivit ovänner annars. K klagar alltid på mig och tycker att jag gör fel. Nu fick han klaga på andra istället och vi hade blivit bättre för varje gång vi kom tillbaka till varandra

• Flamora

Hihi, fnissar lite när jag läser Jens och Anjas konversation. Ni har ju pratat om helt olika saker Tror Jen missförstod det där med a wife to be, hehe.

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5