• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anja 19 juli 2008

www.youtube.com/watch

Alltså vet ni, jag ÄLSKAR denna... denna kille är ju GRYM...

Vilken känsla. Måste erkänna att mina ögon blir HELT tårfyllda när denna spelas. Den väcker verkligen nåt i mig!

Så det är väl livsfarligt med ICKE vattenfast mascara, ifall den ska bli sabbad och börja rinna redan vid ingångsmarschen lixom *asg*

• Anja 19 juli 2008

sådär, nu blev länken rätt

• Fröken Planera

Hallå, ingen youtube här.. Vad heter den?

• Anja 19 juli 2008

Ah det är ju F. Mendelssohns brudmarsch, shiiiit så vacker den är... så stegrande och bygger upp en sån enormt stämningsfull förväntan!

Grym... killen som spelar den ser jätteung ut, man blir helt impad!!

• a wife to be

Jag får oxå rysningar av den, den är verkligen pampig. Kan nästan känna känslan när vi ska gå in och den spelas......

• Fröken Planera

Då förstår jag. Den fick mig att börja gråta när vi var på möte med kantorn. Den är bara sååå pampig.

• Anja 19 juli 2008

Åhhh ja, jag kan riktigt känna exakt hur det kommer kännas. Pirrar i magen när jag hör den och när man är I en kyrka så blir den ju ÄNNU pampigare. Går inte ens jämföra m att lyssna på youtube!

Ååhhhhh LÄNGTAR nu!!!

Nu är Anne i full gång lixom... Den första utav dagarna tre

Vi tänker på dig Anne...

Nu ska jag sticka till jobbet...

hojtar säkerligen därifrån

hejhej

• Flamora

Stort lycka till, Anne!

Fick oxå rysning när kantorn spelade Mendelssohn i onsdags Den e verkligen pampig.

• Embo81

Då var man tillbax i skåneland igen efter några dagar i trevliga göteborg. Ska iväg och jobba nu, men får väl läsa igen allt när jag kommer hem ikväll.

Hoppas att allt går bra för Anne idag, imorgon och sön!

Och till er som ska valsa imorgon -ha det så trevlig, det är faktiskt riktigt kul! Och BYT partner, annars slår ni ihjäl varandra!

• Fröken Planera

Ja, det ligger nog en hel del i det Embo...hahaha

Embo81 skrev:
    Och till er som ska valsa imorgon -ha det så trevlig, det är faktiskt riktigt kul! Och BYT partner, annars slår ni ihjäl varandra!

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5