• Anja 19 juli 2008

Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5

Hej allihop

Nu är den stora dagen verkligen nära. En del av oss är redan gifta

Det har varit så underbart roligt, spännande och givande att dela varandras planering, stötta, få stöttning, idéer, åsikter och bara prata skit rent allmänt, i denna tråd. Flera av oss har ju även träffats IRL och kommer fortsätta göra det hoppas jag.

Här kan vi brudar från Lund med omnejd älta bekymmer och glädjeämnen och dela med oss av våra planer inför våra stundande bröllop och dela med oss av våra erfarenheter när vi väl är "hitched"

Hoppas att ni hittar den nya tråden! Välkomna både nya och gamla :)

• Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5
  • Anja 19 juli 2008

Gokväll allihop

värsta självförtroendeboosten att titta in här ikväll... tack alla gulliga Ni är verkligen toppen, hela högen!!

Fröken Planera, din klänning är ju suuuuperfin!!! Men jag fattar vad du menar, trodde knappt själv att jag skulle våga mig på den, men det hade mest m min fetma att göra

• AnneiLund

Hej alla mina medsystrar
    Jag antar att detta blir mitt sista inlägg innan bröllopsfesten sätter igång på riktigt. Känns så overkligt.
    Jag vill verklien tacka er. ´Ni har verkligen varit mín livlina och bollplank så många ggr, när liksom ingen annan har stått ut med en så har ni altid lyssnat och peppat och funnits till.
    Ni är en fantastisk samling tjejer!!!
    Tack för allt stöd vänner.

Nästa gång jag skriver så är jag FRU Säfström-Lanner

Nu får det bära eller brista, det finns säkert saker som skulle kunna bli bättre, vackrare och ja...billigare, roligare osv.
    Men nu kör vi!!!

Sköt om er,
    Jag ska försöka hinna skriva här på söndag då jag åker till miljonstaden Kuala Lumpur för att shoppa, mysa och bara njuta. Sen åker vi vidare till Perhentian Islands för att dyka och bara vara. Vi kommer ta en sväng om Tengah, ni vet där Martin Melin och de första ur Robinson levde öliv. Det sägs att örådet ska stå kvar, men i övrigt har jungeln tagit över ön. Där ska vi bo några dagar.
    Sen ligger 3 veckor frmaför oss som vi inte har planerat så mkt. Vi vet att vi ska avsluta i Bangkok med shopping och MAT Mina intressen¨ Men dagarna fram till Bangkok tar vi som dom kommer, men troligtvis hittar i oss på Thailands östra sida, på ngn ö, med röda näsor och en drink i handen och riktigt lyckliga!!!

Till er alla som hiner gifta sig under tiden.
    Ha det bäst
    Hoppas vi snart ses igen!!! Vinkvällar kan man inte få för många av, eller hur?

Kram
    Anne

• Anja 19 juli 2008

Åååhhhh Anne

shit bruden... IMORGON BÖRJAR FESTEN FÖR ER LIXOM...

Wow wow wow wow...

såg förresten att Pålle (Pål Andersson) skrivit på din sida på facebook. (jag och Pär, hans storebror, är gamla polare, Daniel och Pär oxå, kul, hihi).

Jaja, lite OT sådär, haha...

Shit bruden, ha det BÄST o du kommer vara så jä..la läskigt vacker på din stora dag o vädret kommer inte kunna stråla ikapp m dig HUR vackert det än blir!!!

Ha ett helt sanslöst underbart bröllop, NJUT av det, skit i eventuella små missöden (går väl inte undgå att NÅT litet händer lixom). och ha sen en helt jä..la superb bröllopsresa.

Gör nu bebis

• Fysio

ANNE!!! Lycka till och hoppas du får en helt underbar dag! Håller tummarna för att vädergudarna är med er!
    Och Du... Perhentian Islands .... *drömmer mej bort* åååå.... det är ju bara så gudomligt!!! Var där 2003 och skull stanna någon dag... blev kvar en vecka och bara slappade

• Fysio

Tjejer! Tips till er som håller på att pyssla och dona. På Panduros outlet i Malmö säljer dom just nu en masssa satinband billigt. tjocklekar 3,6 och 12 mm för 5,7 och 9 kronor/9meter. Fanns i massa olika färger... olika blåa och gröna, rosa, lila orange och gul.... där finns ju en massa annat pyssel också och om ni inte varit där kan det vara värt ett besök om ni har vägarna förbi!

• Anettan73

Anna- Gud vilka rysningar jag fick när jag läste ditt inlägg. Ha det allra bäst på ert bröllop och så även resan. Shit tjejer nu bär det av på riktigt. Det är nu vi alla är eller ska gifta sig innom det kortaste... Jag kommer att sakna detta.!! Jag får tvinga någon att gifta sig Så kan jag vara deras bollplank mm Visst är det mycket att planera men gud vad roligt jag har och har haft det. Kommer att kännas så tomt efteråt.

• Fröken Planera

Anne! Lycka till!!! Jag kommer tänka på er hela helgen. Ser fram emot full rapport på söndag!
    GRATTIS!!!!!

• Anettan73

Usch idag är det en städar dag. Så tråkigt. Samtidigt så har man mellanbarnet hemma då han har feber. Men han e rtt lugn.. Minstingen är hos dagmamma... Så skönt!!

• labbråttan83

Anne:
    Ha det riktigt härligt och skönt! Ett stort lycka till!!! Vilken otroligt inlägg du skrev, man fick ju gåshud!

*kramar*

• Fröken Planera

Jag har just ringt och bokat pedikyr och fotbehandling hos Aktiv hudstudio på grönegatan. De har 100:- rabatt på sina behandlingar, så det kostar bara 245:-. Vad glad jag blir att man faktiskt kan bli glatt överaskad på det hållet åxå...

Svar på tråden Brudar i Lund - sommaren 2008 del 5